10 Ağustos 2010 Salı


İstanbul beni kısırlaştırdı mı ne?
hiç blog yazasım gelmiyor eğer bir şeyler yazdıysam da hiç tadı yok pek bir sıkıcı ne bileyim.ben bile sıkıldım bir an kendimden.İzmir'i özledim.oradaki nasıl gideceği belli olmayan o deli hayatımı özledim.arka balkonda kahvaltı yapmayı,pencereden ayaklarımı sarkıtmayı,film izlerken uyumayı her şeyi özledim.evimi özledim en başta.kendi düzenimi.bazen 1 hafta dağınık bazen sürekli toplu :)
sinemaya gitmeyi özledim,ara sokaklardaki kedileri özledim.akşam çocuk parkında kaymayı,salıncakta sallanmayı,skaklarda boş boş gezmeyi özledim.merdivenden çıkarken bıdı bıdı etmeyi özledim en çokta.sabahları kahvaltı hazırlamaya üşendiğimiz için nesquikli corn flakes yemeyi özledim.
özledim işte havasını suyunu her şeyini.
şimdi uyusam uyansam gözümü açtığımda 12 eylül olsa ve ben birkaç gün sonra gideceğim için bavulumu telaşla tıkabasa doldursam.

1 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

istanbul ilham mı veriyor, ilham mı alıyor bilemedim ben.. geldiğimden beri, birşeyler yazmak üzere sayfamı açıyorum ve tek içimden gelen ''orası çok güzeldi burası hiç güzel değil'' yazıp kaçmak. sanırım istanbul'dan uzaktayken üretmek çok daha kolay, emin değilim bu hafta tekrar uzaklaşıp öyle karar vericem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...