14 Ağustos 2010 Cumartesi

karman çorman saçma sapan bir şey

Dikkat! okumasanızda olabilecek bir yazıdır bu,hay ya boşuna okudum bi b*k da yazmamış demeyin uyardım.

blogumun ilk zamanlarında boş sandalyelere şarkı söylemek derler ya hah bende işte öyle kendi kendime yazıp sonra da yazdıklarımı okuyordum.o zamanlar izleyicilerim 3-5 le snırlıyken bir anda artmaya başladı özellikle şu son zamanlarda aman allahım keyfime diyecek yok 30 'u da gördüm ya.baktım artıyo misafirlerim kendi kendime "kızım bak sende oha kaç izleyicisi var vay be dediğin o blog yazarları gibi olursun"dedim.
sonra bu yazıyı yazmaya karar verdim.geçmiş geldi aklıma aah ahh her gün izleyici sayıma bakıp içim daralırdı.sonra amaan salla ya sanki izleyicim çok olunca para mı vericekler diye saldım kendimi.hatta bi ara bildiğin bir arkadaş,bir günlükmüş gibi davrandım bloguma. kim ne derse desin blogum canım ben her zaman bir tık kadar yanımda.bugün onunla aramdaki bağın tamamen koptuğunu hissettiğim en yakın arkadaşımdan bile daha değerli benim için.
sövesim var o hatuna kızgınım ama artık umrumda bile değil ne hali varsa görsün derler ya hah öyle işte yalvarsa sümüğümü bile sürmem artık ona.
saptım konudan da baya işte yani çok izleyicim var d,ye mutlu oldum yazdım olay bu yani başka bir şey yok :)
izlenmekten mutlu olan ve bunu yazarak izleyicilerine bir nevi teşekkür eden ilk blog yazarı olabilirim ya da olmayabilirim önemli değil.

bu arada Murat Menteş'in Dublörün Dilemması diye bir kitabı var tavsiye ederim baya değişik bir kitap adı da güzel kapağıda (ben bazen kitap alıcağım zaman kapağına ve adına bakarak alırım benim gibiler varsa diye söyledim).
neyse görüşmek üzere bir de şarkı patlatıp gideyim :*



Noisettes - Never Forget You
Yükleyen umusic. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaÅ�ayın!

1 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

kutlarım bebeyim, 100'leri 1000'leri görsün bu blog. her gün kahve keyfi yaparken okumaya bayıldığım canım blog seviyorum seni!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...