23 Ağustos 2010 Pazartesi

o bunu hep yapıyor.



aslında Feridun Düzağaç albümlerini ayırmadan severek dinlerim ama bu son albümü gerçekten beni benden aldı.bilemiyorum belki duygusal karmaşam,objektif olamamam da etkili ama dinlemenizi kesinlikle tavsiye ederim.ben önce şarkı sözlerini okurum şarkılarının ardından dinlerim bir şarkı sözü bir şarkı diye gider bazen bilmem nedendir.sırf şarkı sözlerini okurken bile büyük keyif alıyorum. şu şarkılarını dinleyin diyemiyorum bence hepsini dinlemelisiniz.her bir şarkı çok farklı birbirinden.bu arada albümün adı Meyil Adresim Sensin.
dinlersneiz pişman olmazsınız diye düşünüyorum.bunlarda şarkıların isimleri 10 şarkıdan oluaşn bir albüm :
Ağır Ağır,Mütamadiyen ağlıyorum,Bir varmış bir yokmuş,Rüya,Devrik,Hayat Neden Şekil Yapıyor,Aşkın Önsözü Ayrılık,Sensiz,Iz,Bir Aşk Masalı



" Albüm henüz çıkmadığı için pek bir bilgimiz yok, Sensiz ve Mütemadiyen Ağlıyorum duyuldu şimdiye dek. Albümde bizi neler bekliyor?
Hiçbir albümde bu kadar çıplak kalmamıştım. Dinleyince hemen farkı anlaşılacak 2 şarkı var. Bir tanesinin nakaratı ‘Ben koydum her şeyi, çok zorlandım yoluna…’ Devrik, şarkının adı devrik, cümle devrik, şarkıyı yazan adam devrik… Bir kadına git yolun açık olsun derken bile onu demiyor, kastım buydu. Diğeri de sokak ağzına yaklaştığım bir şarkı, buram buram farklı kokuyorlar zaten. Bir daha da albümden önce çıkış yapmak düşüneceğimiz bir şey değil, bizi çok yoruyor."

demiş bir röportajında. işte o röportaj :
http://www.feridunduzagacfan.com/televizyon-gazetesi-roportaji-mart-2010

2 yorum:

MMTMN dedi ki...

hiç dinlemedim ben FD'yi,ama bu albümüne bakacağım sen dedin diye ;)

banu bilgi dedi ki...

bütün albümleri birbirinden enfesdir bana kalırsa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...