27 Ağustos 2010 Cuma

pilates

bir önceki yazdığım yazıdan sonra artık kafama tak etmiş de yazılmışım gibi oldu ama olay baya farklı gelişti.erkek arkadaşımın spor salonunda kampanya olduğunu haber vermesiyle 4 kişi bir anda yazılmış bulunduk spor salonuna.
ben böyle hurra spora başladım o kadar yazıdan sonra falan.şimdi siz beni balık etli hatta toplu sanıyorsunuz doğal olarak aslında değilim. ee neden girdin derseniz her kadının sorunu selülit ve sıkılaşma problemini topluca yaşıyoruz :)
izmir'deki en sevdiğim arkadaşlarımdan biriyle beraber pilatese ve sıkılaştırma programına başlıycaz izmir'e gittiğimizde.(bıngıl bacaklara son!)
öyle büyük paralar falanda ödemiyoruz kampanya olduğu için 1 kişinin 6 aylık ücretini 2 kişi yarı yarıya ödüyor 1 üyeye 1 bedava tarzı bir şey oluyor. baya da büyük iyi bir merkez bakalım twitter'a da yazdım gisele bunchen gibi bacaklarım olmadan çıkmam ordan artık diye büyük konuştum ne diyelim allah utandırmasın :P.yok ya kafaya koydum sütun gibi sımsıkı bacaklarım olacak kararlıyım uleen !
ebru şallı yanımda halt edicek o kısacık boyuyla çok süper olucam :P ehehhe
bakalım tutturduk atıldık bir maceraya sonumuz hayır olsun.pilatese başlandıktan sonra dayak yemiş gibi oluyomuşsun hatta okulda vücut geliştirmeye giden bazı arkadaşlarım ertesi gün robocop gibi geliyorlardı(abartmıyorum valla) :/ napalım gerektiğinde ne acılara katlanıyoruz bunlara katlanıcaz. :) resmen özgüven patlaması yaşadık 2 dakikada :D
neyse bir heyecanla hemen paylaştım. başladığımızda komik fotoğraflarımız olursa kesin paylaşırım.burdan olmasa bile zaten twitter da olucaktır. =)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...