1 Ağustos 2010 Pazar

yolculuklar

aslında çok severim yolculuk etmeyi ama sürekli birini bırakıp başka birinin yanına gidiyorken üstelikte yalnızken biraz buruk olabiliyor.İstanbul-İzmir arası tüm yolculuklarım böyle buruk oluyor.bir yandan sevinirken bir yandan üzülüyorum.gerçi şuan çok hoş bir hayatım ve süper bir sevgilim var düşününce ama arsızım sanırsam biraz.

her neyse yarın İstanbul yolcusuyum.yarın bu saatlerde evde olucam.birkaç gün içinde kendimi toplar ve çılgınca alışverişe başlarım diye düşünüyorum :) 1.5 ay İstanbuldayım haydi hayırlısı.

İzmir iyi hoş ama ucuz alışveriş konusunda İstanbul uçtu gitti baya.Terkos pasajı,pazarlar,ucuz ayakkabı mağazaları,butikler derken tıka basa bir bavulla dönücekmişim gibi gözüküyor.şuan bile bavulum tıka basa doldu halbuki pek bir şey almadım yanıma ama neden böyle oluyor anlamadım.sanırsam bavul yerleştirme tekniklerinden yoksunum.şuan farkettim ki bavuldan çıkarmam gereken şeyler var :)
en iyisi gidip eleme yapmak.
öpüldünüz.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...