2 Eylül 2010 Perşembe

bugün değişik bir gündü

şanssızlıklarla başlamış olsa bile kötü değildi ama yinede süperde değildi :)
sabah 9 otobüsüyle taksime gitmeyi planlamıştık.ne işiniz var o saatte diyebilirsiniz bizim oraya gitmemiz(ataşehirden) neredeyse 1.30 saati bulacaktı o yüzden erken gidelim dedik.zaten ardından işimiz olduğu için oyalanmamamız gerekmesiyle birlikte annemi iftara yetiştirmeyi planlıyordum.saat 9.30 oldu ototbüs yok hareket amirliğinden bir adam çıktı 9 otobüsü 2 gündür gelmiyormuş diye dııdıım! suratıma bir tokat yemiş kadar oldum çünkü diğer otobüs 10.20 de gelecekti.ben hem uykusuz hemde üşüyordum.neyse hadi gittim evden bir hırka kaptım geldim evle durak karşı karşıya olduğu için bayabekledik tabi otobüs almasam sabahın köründe donardım sokaklarda.otobüse bindik tabi ben gidene kadar sürekli uyur uyanık haldeyim.koltuklar rahatsız olduğu için 10 dk uyuyup uyanıyorum.önümdeki kadında bıkmadan usanmadan bangır bangır evli mutlu çocuklu dinliyo.
bir an kendimi şehirlerarası otobüsteymiş gibi hissettim yastık istiycektim nerdeyse.bizim taksim otobüsü çift katlı olduğu için insanı şehirlerarası otobüsteymiş gibi hissettiriyor. neyse biz gittik taksime istikamet terkos pasajı tabiki. baya uygundu hatta çok güzel şeyler vardı.özellikle pasaja girdikten sonra dümdüz karşıdaki o dükkan.amanın cidden süperdi. H&M,Zara,Mango,Topshop satıyordu resmen.tabi çoğu yüksek belli etek,yeni moda elbiseler falan ama hepsini gazetelerin magazin eklerinde sıkça görüyoruz o tür yani.fiyatlarıda uçuk değil hatta baya iyi mağazadaki fiyatları düşününce. çok vaktimiz olmadığı için aşırı gezip alışveriş yapamadım ama baya aldım.zaten pazarlar,pasajlar,outletler ve gittigidiyor olmasa nolurdu halim bilemiyorum :D
işte böyle diyeceğim o ki herkes terkosa gitmeli :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...