20 Eylül 2010 Pazartesi

Chéri







Michelle Pfeiffer başrol oynadığı film 1920'li yılların Paris'inde geçiyor. 2009 yapımı
çok hoş bir film bende dün gece izledim.film hakkında bilgi vermekten çok bir iki fotoğraf koyucam ve düşüncelerimi yazıcam bu sefer.
filmin ana karakteri biraz eğreti gelin konumunda ama çok çok güzel bir film. izlemenizi şiddetle tavsiye ederim özellikle siz erkekler.çünkü filmde gerektiğinde kadının içine gömdüğü duyguları,tutkuları ve aşkının boyutlarını biraz anlayabilirsiniz.biraz diyorum çünkü bir erkeğin bir kadını anlayabileceğini düşünmüyorum.kızmayın bana erkekler kulvarlarımız farklı o yüzdne.biz daha derin ve duygusal düşünürken siz daha yüzeysel ve duygusallığı barındırmadan ya da gerektiği kadar düşünceli bir şekilde düşünmüyorsunuz.işte bu yüzden dedim izlerseniz bir kadının duygularını anlayabilmeniz mümkün.
şimdi ben susuyorum fotoğraflarla bırakıyorum sizi ama izleyin derim es geçmeyin.










bu arada uzun zamandır yazamıyorum vicdan azabı çekmediğimi sanmayın bugün yarın yazıcam söz hemde izci sözü.:)

4 yorum:

Ayris dedi ki...

merak ettim izlemeliyim bir an önce:)
bir de ek olarak; biz bile bazen kendimizi anlamıyoruz, erkeklere üzülüyorum valla :))
ama "kadınlar anlaşılmak için değil, sevilmek için yaratılmıştır" :p severlerse gerisi gelir sanki:)

Marla dedi ki...

Dün aşk filmi arıyordum yana yana bunu gördüm izliycektim güzel değildir diye düşündüm bian izlemedim ama şimdi izlemeye karar verdim:)

banu bilgi dedi ki...

Ayris:biz kadınların en büyük hatası erkeklerden bizim gibi düşünmelerini beklemek sanırım.onlar içinde zor bizim içinde bir garip döngü bu :)

Marla:kesinlikle izle çok hoş bir film olmuş hemde geçmiş yıllara dayalı.izlemeye değer diye düşünüyorum.

buster dedi ki...

bu kadın cidden hiç mi hiç yaşlanmıyor. kathy bates de oynuyor. hımm izlenmeliğğğ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...