25 Eylül 2010 Cumartesi

günübirlik ev hanımı


aman nazar değmesin bugün pek bir hamarattım hatta o gazla pek işler becerdim :)
sağlıklı beslenelim hemde reflüden dolayı midemiz için iyi gelen şeyler yiyelim diye fırında şakşuka yaptım.patlıcan,kabak ve patates kullandım biraz da zeytinyağı.gözüm açtı heralde malzemeyi baya bol kullandım bi de viraz büyük kesmişim 2 borcam çıktı.internette kaç derecede ne kadar pişirileceği yazmadığı için biraz hatta birazdan fazla yanık sebzelerde oldu ama tadı kötü olmadı.sanırım birkaç denemeden sonra ustalaşabileceğimi düşünüyorum.yemeği fırına atınca o gazla haydi bi de dolaplarımızı toplayayım dedim.askılarımın çoğu fazla elbise asmaktan kırılmış.ikea dan yeni askı almıştım elbiseleri renkleri ve boylarına göre ayırdım,hırkaları falanda.(o derece gaza gelmişim şimdi farkediyorum) normalde pek üşenirim yapmam yapsamda 2 gün sonra eski haline döner.bakalım bu sefer nolucak.tişörtlerimi falan da ayırdım raflara ama bakalım.izmir deki dolabımın bana küçük geldiğini anlamış bulunmaktayım.daha kışlıklarımı bazadan çıkarmadım ama tıka basa doldu dolap.sanırım yeni bir ek dolap almak şart oldu.sığdırmaıyorum hiçbir yere hiçbir şeyimi :/
neyse o gazla çarşafları,yastık kılıflarını değiştirdim,çamaşır yıkadım(ben değil makine de işte mecaz yani)çamaşır astım. birazdan da bulaşık makinesini açıcam.
anlıycağınız bugün pek bir hamarattım ama bir dahaki hamaratlığım kaç gün ya da kaç hafta sonra olur bilemiycem :)
ps: çok güzel tatlı yaparım hemde yapmayıda çok severim.o yüzden tatlı yapma hevesimi hamaratlık kategorisine sokmuyorum. :)
şimdi ben mutfağa doğru yöneliyorum sevgiler mucks :)

4 yorum:

Modafobik dedi ki...

Gece gece acıktım sayende yahu! :)

banu bilgi dedi ki...

tadı güzel olsa yaptığım yemekten yollardım :P birkaç denemeden sonra sanırım güzel olur diye düşünüyorum.:D

Hasan Şeker dedi ki...

Tatlı yaparım demekle tatlı yapılmıyor hanım, yarın bana fındıklı kek, yada havuçlu ve tarçınlı kek yapma da görüşelim.

Bugünkü yemekte benim de payım az geğil, gittim ekmek aldım, taşıdım, sonra domates sosunu döktüm. Yetmedi bi de elimi yaktım. Ama okuyunca anladım ki o el boşa yanmış. Parmağım kendini balkondan atmaya gitti. Ben de şimdi onu takip ediyorum.

banu bilgi dedi ki...

link yapmayı öğrendiğime göre artık mutfak yardımcım olarak senide ilan edicem söz.aurıca o parmak bugün bana çok destek oldu borcam taşıdı hep lav yu :)
havuç ve tarçın almaya benle gelirsen yaparım hatta cheesecake bile yaparım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...