11 Eylül 2010 Cumartesi

ilk mim ilk doğum günü hayali

eveet sevgili Ayris tarafından ilk mim'imi almış bulunuyorum ve ona çok teşekkür ediyorum.mim'in konusu "sevgilimin doğum günümde bana yapmasını hayal edeceğim sürpriz" olacak.
ben sadelikten hoşlanan ve doğum günü tantanasından pek haz etmeyen biri olarak sade bir hayal yazacağım haberiniz olsun. sonra ıyk bok gibi amma sıradan demeyin yani uyardım.



benim doğum günüm normalde 30 haziran ama bu hayal 29 hazirandan başlayıp 1 temmuz sabahına kadar da sürebilir şuan daha karar vermedim.zaten senede bigün o da doya doya olsun.her neyse ben bu tarihte genelde bodrum'da olduğum için orada bir doğum günü isterdim yine orayı seviyorum.ve bu yazıyı biraz değişik yazarım büyük ihtimalle kendimi kaptırıp o anı yaşarmış gibi haberiniz olsun :)
29 haziran akşamı denize sıfır bir yerde kumların üstünde beyaz bir masa biraz uzun bir masa olsun şöyle 8-10 kişilik beyaz tüller bağlasınlar sandalyelere sürekli uçuşsunlar etrafında da ışıklar olsun aydınlık bir masa olsun.biz o gece doya doya rakı balık keyfi yapalım.o benim elimi sımsıkı tutarken mutluluğumuzu en sevdiğimiz dostlarımızla paylaşalım.şarkılar söyleyelim,ege şarkıları da çalsın hatta kalbim ege'de kaldı da çalsın ben çok severim bizde eşlik edelim hep bir ağızdan şarkılara.saat 00.00 olduğunda pastam gelsin o anda kahkahalarım çınlatsın ortalığı.üstünde bir sürü mum olsun ellerimi birleştirip dileğimi diliyim ve onlarca mumu söndüreyim tek bir nefeste.ve o'na döneyim dakikalarca ayrılmasın dudaklarımız dostlarımızın kahkahaları,şirin sözleri ve flaşlarına rağmen.hediye alsalar da olur almasalar da.hediye almaya bayılırım ama yoksa da o anda aklıma bile gelmez. gece sonunda çok hoş bir odada uyuyalım.bembeyaz olsun özellikle de çarşaflar.beyaz çarşaflar bana huzur verir.odanın büyük camları olsun ve direk denize baksın güneş doğana kadar ayışığı aydınlatsın odamızı o şahit olsun aşkımıza.sabah o'nun göğsünde uyanmak işte en güzeli kafamı kaldırıp o'na baktığımda göz göze gelelim birkaç kelime dökülsün dudaklarımızdan.ve biz her zamanki sabah sevimliliğimizle boğuşalım,gülüşelim birbirimizi gıdıklayalım.üstüme o'na ait o bol tişörtlerden giyeyim o bunu çok sever yani o'nun eşyalarını giymemi.ardında perdeleri açayım bir hışımla denizin maviliği odamıza dolsun dalgaların sesleriyle beraber.rüzgarın saçlarımı uçuşturmasıyla gözlerimi sımsıkı kapatmışken arkamdan sımsıkı sarılsın sanki yarın olmayacakmış gibi.
bir şeyler giyip kahvaltıya inelim böyle zamanalrda portakal suyu içmem gerektiğini düşünürüm posası ağzımda dansedip mideme kayıp giderken çok eğlendirir beni.saatlerce kahvaltı edelim konuşalım,sarılalım,birbirimize bir şeyler yedirelim.sonra elimden tutup apar topar kaldırsın beni "hadi çok oyalandık asıl süpriz şimdi başlıyor" diyerek.altımda kot şortum,freak love tişörtüm,güneş gözlüğüm ve sandaletlerimle otoparka koşturduktan sonra gördüklerim karşısında çığlıklar atıp boynuna yapışmalı ve o'nu sürekli öpmeliyim çünkü o benim en büyük hayallerimden biriydi.modelini önemli olmayan üstü açık bir araba o ve ben.o'nunla yolculuk yapmaya bayılırım.şarkılar söyleriz,parmaklarımızla rüzgarı hissederiz,konuşuruz ve araba kullanırken elimi asla bırakmaz.vites kolunda kavuşur ellerimiz.yıllardır bodrum'a gidiyorum ama doğru düzgün hiç gezmişliğim yoktur.işte o, üstü açık pastel renkli arabayla bodrumda gidilmesi gereken her yere götürüyor beni.fotoğraflar çekiyoruz,buzdolabımıza süsler alıyorum her yerden her an hatırlayayım bu günü diye.gün batımında yalıkavağa götürüyor beni gün batmadan yetişiyoruz onca yeri gezmemize rağmen.manzara tek kelimeyle muhteşem.bana sarılıyor ve kulağıma müthiş şeyler söylüyor gözlerim dolu dolu gülümsüyorum güneş batmak üzere arabadan o sevdiğim şarkı çalıyor http://fizy.com/s/1m0h4k gözlerimden yaşlar süzülüyor gülümsüyorum beni öpüyor ve gelen geçen arabalara aldırmadan yol kenarında çalan şarkı ve güneş eşliğinde dans ediyoruz.güneş,batarken işaret veriyor bize aşkımıza şahit olmaktan o da mutlu olmuş gibi.kendime bile itiraf edemediğim hayalimdeki hediye ve sözle şaşırtıyor beni.hep istediğim ve isteyeceğim ondan beklemediğim bir hareketle şok ediyor beni.gülümsemekten neredeyse kulaklarıma varacak olan dudaklarıma kurumaya yüz tutmuş göz yaşlarım eşlik ediyor.ne fark etmiyorum ama kutlama dansı yapıyorlar.arabaya geçiyoruz sımsıkı sarılıyoruz,öpüyoruz birbirimizi aldırmadan."seni seviyorum"lar ilk kez bu kadar canlı ve anlamlı geliyor.günün devamı ise tamamen ona kalmış çünkü ben daha fazlasını hayal edemedim hiçbir zaman mutluluktan :)


işte benim hayalim bu umarım beğenirsiniz.
şimdi aynı konuda hayallerini anlatması için mim'lenenleri açıklıyorum :)
Paria,Marla,Eylül'üm yeni izleyicilerden francesca mckennitt,dlyc :)

3 yorum:

Ayris dedi ki...

rica ederim:) "iyi ki mimlemişim" dedim çok güzel olmuş...
yaşadım resmen, ben de böyle bir şey olsun isterdim ama kışın benimki yaa :))

umarım gerçekleşir, hiç de uçuk bir şey yok bu hayalde ;)

zey0zey dedi ki...

ay ama çok tatlı hayaaaal

banu bilgi dedi ki...

@Ayris birazcık gerçekleşebilecek bir şey olsun istedim çok uçmayayım ne me lazım :)

QzeyOzey teşekkür ederimm:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...