26 Eylül 2010 Pazar

kara kara düşünmekteyim

şuan saat 01.15 ve ben yarın 7.15 de kalkmak zorundayım çünkü saat 9 da dersim var :/ aslında okul geçen hafta başladı ama ben hiç gitmedim bu hafta dersler başlar diye yarın okula gitmem gerek umarım dersler olmaz.

uyku düzenim tamamen alt üst olacak çoğunlukla derslerim 8.30-9 da başlayacak ve ben normalde 11 den önce kalkmıyorum.okulun ilk gününde şiş ve mor gözlere sahip olacağım oley.derste uyuklayacak olmam da cabası.umarım yarın amfi dersim vardır da uyurum arkalarda :)

sanırım uzun süredir ilk kez sabahın köründe bornova ya gidicem :/.otobüslerin boş olabileceği umudundayım umarım yanılmam.sabahın köründe kalkıcam bari oturarak gidiyim otobüs ve metroda.

eve geleli sanırsam yarım saat 45 dk falan oldu en fazla.2 sütlü nescafe ve bir sürekli yanan nargile yüzünden midem fena bulanıyo.fak!

hocalar bu hafta ders yapmasın tanrım nolur. bi saat yapıp bıraksın uyuyuyim ben nolur nolur.

şimdilik yakınmalarım bu kadar midem fena dostlar gidip bir çözüm bulup yatmak en iyisi sanırım.

sevgiler pazartesi sendromsuz bir pazartesi dilerim hepimize.

2 yorum:

Marla dedi ki...

Aman allahım bende aynı durumdayım şuan yatsam artık diye düşünüyorum ama uykum yok yarından sonra düzene girer inş böyle boş insan olmaya alışmıştım okula gitmek istemiyorum:D

banu bilgi dedi ki...

dimi ya keşke hiç okul olmasa amaçsızca evde otursam.bazen kafam atıyo ev hanımı olcam ben ya diyorum :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...