4 Eylül 2010 Cumartesi

şans benli ya da bensiz


ben şanslı ya da şanssız biri değilim.şans benli ya da bensiz.pek başına buyruk ve çoğu zaman canımı acıtır.bu hep böyleydi böylede kalacak sanırım.
en güzel şeyler hep ben km lerce uzaktayken olur,en güzel anları hep kaçırırım,en çok olmayı istediğim yerlerde hiç olamam neden mi bana kalırsa şans işi bu elimde olan şeylerden çok daha fazla anlayacağınız.ben gittiğimde nolur biliyomusunuz o özel anları paylaşacağım herkes birbir evine gider,param olmaz,okulum olur,yapmak zorunda olduğum başka şeyler olur hiç olmadı ertesi gün vizem olur.
bu hep böyleydi.
ben genelde uzaktan iç çekerek katılırım bu anlara ya da dakikalık telefon bağlantılarıyla.
işte böyle.çok depresif olduğumu düşünebilirsiniz ama değilim.elimde polyanna olabileceğim kadar bile bir şey yok.avunacağım kadar bile bu yüzden depresif olmama kimse karışmamalı.

dinlediğim şarkı http://fizy.com/s/1ltxbx arizona dream'den.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...