1 Eylül 2010 Çarşamba

sinir harbi

en nefret ettiğiniz insanın sizi rahatsız edecek hareketlerini gördüğünüz zaman naparsınız?
ben abidik gubidik yollarla sakinleşmeye çalışıyorum ama olmuyor çoğu zaman.hatta gün geçtikçe ona olan nefretim artmakla birlikte o uzun çakma sarı saçlarını cımbızla yolma isteğiyle dolup taşıyorum.
neyse ben şu yolları anlatıp tekrar sövmeye devam edeyim şahsı.

ilki bu garip bir şey biraz tv den öğrendim.işe yarayıp yaramadığını çözebilmiş deilim ama evde teksem yapıyorum aksi takdirde rezil edici olabilir.
boğazımın alt kısımlarındaki göğüse doğru şu fırlat kemikler varya heh işte onların biraz daha dışına doğru oralarda noktalar varmış.onlar akciğer noktalarıymış.oraya parmak uçlarımızla hafif hafif vururak ne o an neye sinirlendiysek onu sesli söyleyerek rahatlanıyormuş.bir nevi kendi kendine itiraf tarzı bir şey aynı anda derin nefes alıp veriyorsunuz tabi.

diğeri ise daha normal her yerde uygulanabilir.derin nefes alıp 10 a kadar sayarak o nefes veriliyormuş.

işte böyle ne kadar işe yararlar bilemiyorum.bazen bazen o sinir içinde cama çıkıp deli gibi derin nefesler alarak yapıyorum.biraz komik duruma soktuğu için genelde evdeysem boş odaya kaçmayı tercih ediyorum.

asıl konuya gelince.her yerde vardır o tipler ya sınıfınızdadır,ya arkadaş grubunuzdadır ya d erkek arkadaşınızın arkadaş grubunda ya da bir akraba olarak karşımıza çıkarlar.
çakma sarışınlardır,gereksiz samimiyetle dolup taşarlar ve hatta yapışkan ve yüzsüzdürler,onlardan nefret ettiğinizi belirtirsiniz ya da görüşmek istemediğinizi ama onlar yinede yapışırlar ve daha yüzlerce nefret ettirici özelliğe sahiptirler.(bu cümle sonunda ağır küfür vardır.)
işte onlara yapılacak işkencelerim var ama ben sadece birine yapmak istiyorum bu işkenceleri.
çakma uzun sarı saçlarını cımbızla yolmak.
kokoş bakımlı saçlarını yerlerde çamura hatta taşan kanalizasyon sularına sokmak.
onları bazı arka mehallelere atıp yağmalanmasını izlemek ya da dövülmesini.
ve daha niceleri...
işte böyle nefret ediyorum ondan.belki bir gün kafam atarsa fena şeyler yaptırabilirim ona.(öldürmek,dövdürmek falan değil tabiki onu ben yapmak isterim zevki orda o ayrı :))

3 yorum:

iLhan dedi ki...

Çakma sarışın saçlı kız arkadaşım olmadı hiç. Onları hep dışarıdan gördüm demek insanda böyle duygular uyardırabiliyorlarmış. Bence seni deli edeceğini gebert gitsin, sen rahatlarsın, herkes rahatlar :)

banu bilgi dedi ki...

öldürmek belki çok daha ilerki safhalarda :D

duyguseli dedi ki...

Kuantum tekniği sanırım o hareket çocuklar duymasında çıkmıştı.:D bende yapıorm ama işe yaramıo bende :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...