12 Eylül 2010 Pazar

türkler uçuyor

"Kötü bir referandum bahanesiyle bizi kutuplara bölen zihniyet, aksam tek yürek olmamıza engel olamayacak."

demiş twitterda biri.n de güzel söylemiş.düşününce ne kadar da doğru geliyor.
biz türk milleti milli maç zamanları bir basket,bir gol ya da herhangi buna benzer sevinçlerimizde yanımızdakinin kim olduğunu önemsemeden sarılır sevincimizi paylaşırız.birçok olayda bu böyledir.gereken zamanlarda öyle güzel bir bütün olabiliyoruz ki ama nedense bunu insanlar ya daha farkedemedi ya da farkettikleri halde faaliyete geçirmeyi akıl edemiyorlar.

bugün büyük gün hepimiz için ama ben "evet" ve "hayır" kelimelerinden cidden nefret etmiş bulunmaktayım.hatta bir süre evet yerine hıhı hayır yerine ı ıh falan demeyi düşünmüyor değilim.bizim insanımız biraz bokunu çıkarmayı seviyor sanırım bende dahil olmak üzere.her yerde herkes evet-hayır yazıyor,söylüyor,çiziyor.seçim arabaları zaten kabusumdur içinden bangır bangır çalan o iğrenç melodilerin tek yaptığı müzik zevkimi taciz etmekten başka bir şey değil.onlara hep yumurta atmak istemişimdir huzurumu kaçırdıkları için.

ve dün basket maçını izlerken bir şey farkettim sizede sorayım bunu.
maçlarda hep son dakikalarda,saniyelerde umudumuzu kaybetmeyiz,dualar ederiz,bize şans getirdiğine inandığımız şeyleri yaparız peki normal hayatta nedne hemen umutsuzluğa kapılıyoruz pes ediyoruz?
ben düşündüm ama bir cevap bulamadım.
bugün böyle kısa kısa birkaç bişey yazmak istedi canım.

ayrıca 12 dev adamımıza başarılar dilerim insanların dediklerine rağmen bizim hep umudumuz var .

1 yorum:

zey0zey dedi ki...

ne kadar da haklısın !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...