18 Ekim 2010 Pazartesi

acıt acıtabildiğin kadar kanat


birçok kişi bu yazımdan dolayı bana kızabilir birçoğu da hak verebilir.sizi ikiye bölmek istemem ama herkes farklıdır öyle değil mi?

şimdi herkes bilir aşk acıtır,kanatır hatta kanırtır.yandaki resimlede baya paralellik gösteren bir yazı olacak bu.

aşık olan herkes baya acı çekmiştir ne kadar mutlu olursa olsun zaman zaman yaşananlar cidden kanatır.
ee iyi güzel de hep şikayet mi edicen diyebilirsiniz.hayır asıl konu şimdi başlıyor.

şimdi bizim yarın yaşayacağımız kesin garanti değil ya da ne bileyim ne kadar yaşayacağımız. belki trafik kazası geçirip,belki en ufacık aptal bir sinek yüzünden boğulup,belki zehirlenip işte bir şekilde ölebilme ihtimallerimiz var.ne zaman ne yaşayacağımızı da kesin bilemiyoruz. o zaman biz neden geleceğin kesinliğinden emin olmadığımız bi hayatta hep geleceğe endeksli yaşıyoruz.günümüzü gün edelim evet yapalım.hayatınızda birini çok mu istiyorsunuz.onu bir şekilde hayatınıza sokun.ya da zaman zaman ilişkiniz acıtsa bile (hastalık boyutunda değil) eğer çok seviyorsanız ve o doğru insan ulan kim dört dörtlük diyorsanız.bildiğinizi okuyun.madem ne zaman öleceğimizi bilmiyoruz.neden keşke demek yerine her şeyi doya doya yaşamayı seçmiyoruz.aslında ben bunları yaptığımı bu ayzıyı yazana kadar fark etmemiştim ama ben bunu yapmışım insanlar hayır yapma diye uyarırken ben içimden geleni yapmışım iyiki de yapmışım.
neler mi yaptım?
2 yıl boyunca 600 küsür km uzak ilişki yürüttüm insanların dediklerine kulaklarımı tıkadım.istanbul da üniversite okumıycam ,kendi ayaklarımın üstünde durucam güçlü olucam dedim şimdi ailemden uzak izmir de yaşıyorum.11 yıl bale eğitimi aldıktan sonra ben üniversite okuycam farklı planlarım var dedim bale eğitimimi bıraktım.aslında hep kendi isteklerimi yaptım.ve şuan mutluyum.19 yaşındaki birçok kızın yaşa(ya)ma dığı bir hayatım var.evet zorluklar yaşıyorum ama acısıyla tatlısıyla mükemmel.herkesin bana o ilişki sürmez dediğim ilişkim 3 yılı devirdi.ben hayatımda tanıyıp tanıyabileceğim benim için en özel ve bana kendimi özel hissettiren o erkeği tanıdım.her şeyimi paylaştım her şeyi yaşadım ve asla pişman olmadım.
evet bende acıtıldım acıttım ama bırakmadım.çok ağladım suratımı yastığa basıp çok sakinleştiriciler içtim,çok kıskançlık krizleri geçirdim ve çoğu kez inancımı kaybetmek üzere olduğum durumlara geldim.ama ben asla vazgeçmedim.sizde geçmeyin.ne zaman ne yaşayacağımızın belli olmadığı bu dünyada köpek gibi aşık olalım,acı çekelim,ağlayalım ama kendi isteklerimiz doğrultusunda yaşayalım.elalem ne derse desin kimse sizden önemli değil.
siz varsanız herkes var siz yoksanız kimse yok.
hadi dönüm noktalarımızı yaşayalım :)
http://fizy.com/s/13eox4

2 yorum:

Anıl.B dedi ki...

bu aralar böylesi bir örneğe böylesi bir sese çok ihtiyacım vardı inan,okurken yüzümde çok güzel bir tebessüm bıraktı,tebrik ederim çok doğal ve çok iyi bir yazı,'' yaşamaya '' devam dileklerimle :)

banu bilgi dedi ki...

çok teşekkür ederim iyi dileklerin için :) sanırım benimde ihtiyacım vardı bir anda patladım ve yazdım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...