21 Ekim 2010 Perşembe

Başucu ailem


fotoğraftan anlayacağınız üzere küçültürken görüntü kalitesini mahvetmiş olmam engin photoshop bilgilerimden kaynaklanıyor olsa gerek :)

bu fotoğrafta ne diyebilirsiniz.hemen tanıtayım.bunlar benim izmir'deki başucu ailem.çok sevimlidirler.ve orda bir toka var ever o bir toka.o da onların köpeği :)
şuan onlara isim bulmuş değilim ama genel olarak sayarsak; Jack ve Sally sevgilimin hediyesi,pembe sevimli yamyam Eylül'ün hediyesi,toka ise bana ait :)
tahmin edebilceğiniz üzere şimdiki isimleriyle Jack ve Sally anne baba,pembe sevimli yamyam çılgın kız çocuğu,toka ise köpekleri ve evet gördüğünüz o sarı kağıttan garip yazılı şeyler ise apple laptoplar :)
çok hayalperestim öyle değil mi?
geçen gece aşırı yağmur ve şimşek dolayısıyla bilgisayarları kapadık.bende gördüğünüz bu aileyi bir araya getirip onlarla oynadım.evet itiraf ediyorum bildiğiniz onlarla oynadım.sonrada uyudum aynı 6-7 yaşında bir kız çocuğu gibi.ama güzeldi.çocukluğumun bir parçasını kaybetmeyi hiç istemiyorum.kendi kendime oyunlar oynamayı,vakit geçirebilmeyi ve hayal kurabilmeyi anne olsam bile asla bırakmıycam buna karar verdim.

ve bu arada aklımda bazı düşünceler var.bugün erkek arkadaşımın doğum günü dolayısıyla pasta yaptım ama bu tarifini vermem gerekecek kadar zor bir pasta değildi.pasta tabanı,puding,muz ve kakao dan oluşuyor.onun yerine kurabiye tarifi yazıcam.
asıl söylemek istediğime geleyim. Julie & Julia adında bir film izledim.çoğunlukla yemek,tarifler,blog üzerine bir filmdi ama çok hoş izlemek isteyenler olur diye onun hakkında da bir yazı hazırlıycam.yine asıl söylemek istedğimi söyleyemedim tabi.belki aşçılık kursuna gidebilirim ya kafama eserse okulu bitirip aşçılık okuluna uluslararası bir diploma fena olmaz.şuan tabiki hayal olarak kuruyorum kesinleşmiş hiçbir şey yok.
belki bir gün mutfak hayatımla ilgili bende bir film çekerim nedersiniz?

5 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

köpek biraz büyük kaçmış ya da aklıma hep bir iskelet köpek geldiğinden ama tokayı görünce çok güldünm dedim yahu ne alem kız süper tokası bile var :)
Jack bi zamanlar benim kocamdı :P

banu bilgi dedi ki...

toka da kafamdaydı bi an aa köpekli tokam var benim dedim ve çıkardım.artık onlarla yaşıyor bir de pembesi vardı ama kaybettim olan oldu artık :D istersen Sally nin adını Mia koyarım :)

Mia Wallace dedi ki...

Olur Mia olsun adı :) ayrıca mimlendin!

Eylül Köksümer dedi ki...

ay çok mutlu oldum pembe yamyam kız ne güzel bir aile bulmuş kendine!
apple'lara da ayrıca çok güldüm süper yaratıcı peluşum benim :)

banu bilgi dedi ki...

teşekkür ederim.yeni yaratıcılıklarımla karşınızda olucam.belki onlara bi ev bile yaparım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...