3 Ekim 2010 Pazar

biz kadınların beklentileri


ilk kez böyle ilişkiler hakkında yazıcam.ilk olmayadabilir tabi yalan olmasın da hatırlayamıyorum her neyse ilk diyelim olsun bitsin.
ben böyle her başlıkta çoğul konuşuyorum ama herkesin beklentisi,isteği,düşüncesi farklı oluyor tabi.benimki biraz kelime oyunu sanırsam.
biz kadınlar ilişkilerimizde -ki bir de uzun süreliyse-hep geleceği planlarız.erkekler bu konuda daha farklıdır onlar çoğunlukla geleceği düşünmez ya da geleceğe yönelik hayal kurmazlar.
herkes biliyor bunu aslında erkekler kadınlara oranla biraz daha az duygusal kaçıyorlar ki bu da doğru.gerek hormonlarımızdan gerekse narinliğimizden olan bir özellik bu sanırım.
biz kadınların yanlış yaptığı bir şey şu geleceği planlama hayal kurma olayı.tamamıiyle kendimizi kandırıyoruz ardından bir gerçekle paat! hayallerimizde büyük delikler açılıyor.
3 yılı aşkın bir ilişkim var ve ben bunu daha 1 ay içinde anladım.ilişki insana çok şey öğretiyor.ama bir düşünün gelecekle kafa patlatmaktansa günü yaşayıp tadını çıkarmak gittiği yere kadar götürmek en doğrusu ve sağlıklısı olsa gerek.
bence oturup düşünmemiz gereken bir şey bu.gerçekten insanı hem daha iyi hissettiriyor hemde kendi kendinizi yemek zorunda kalmıyorsunuz.
tabiki böyle dedim ama hiç de hayal kurmayın diye bir şey yok ama kurduğunuz hayaller seyahat hayalleri olursa hem daha eğlenceli hemde daha az can yakıcı olur diye düşünüyorum.
ben artık böyle yapıyorum anı yaşayıp sadece seyahat planlıyorum.
ilişkin ciddi değil mi derseniz aslında ciddi ama dediğim gibi gittiği yere kadar gidecek.ne ben ne de o yıpranıp paramparça olacak sonunda.
diğer bir sorun ise dırdırcı olmamız ama bu erkekler tarafından sorun ilan ediliyor elbette.ben hiç farketmiyorum ama bazı dönemler aşırı dırdırcı oluyorum.sanırım bu aralar değilim.kendimi mini fırınımla yeni şeyler yapmaya o kadar kaptırdım ki kendimi dırdır yapmaya zamanım olmuyor galiba.şaka bir yana bazen bizim de değişiklikler yapmamız ve erkeklerden daha fazla fedakar olmamız ya da alttan almamız gerekebiliyor.ilişkide tarafların zaman zaman bu özellikleri karşılıklı paylaşmaları ya da bir tarafın daha fazla yapması gerekebiliyor.

artan izleyici sayımın sanki dünyanın en önemli şeyiymişçesine beni mutlu edip sevindirmesi çok güzel bir şey olsa gerek.yeni izleyicilere hoşgeldiniz sefalar getirdiniz der.
pazartesi sendromsuz bir pazartesi diler,çikolatalı öpücüklerimi yollar ve giderim. :)

8 yorum:

Ivo Serentha and Friends dedi ki...

Compliments for your blog and pictures included, I invite you to see the photo blog,
CLICK PHOTOSPHERA

Each week released a new album

Greetings from Italy

Marlow

banu bilgi dedi ki...

thanks for compliments. :)
I will see your photoblog.

Ayris dedi ki...

Öncelikle sanırım blog saatinde problem var:) neyse, ben de bunu yaş ilerleyince anladım maalesef, başlarda türlü hayaller kuruyordum ilişkilerimde ama belli etmeden, söylemeden. şimdi onu da yapmıyorum, çok fazla seyahat özgürlüğüm olmadı hiçbirinde ama haftasonu kahvaltısı, gezmesi vs. planı yapmaya özen gösterdim max. ve hakikaten çok daha mutlu oldum ve hayal kırıklığı çok daha minimum oldu...
bu arada mimledim seni de yine:)

sevgiler, öperim**

Mia Wallace dedi ki...

Bence ilişkiler hakkında daha çok yazmalısın;)
Vee hoşbulduk:)

banu bilgi dedi ki...

olabilir ya o saat problemli snaırım hiç takmıyorum onu :)
biz kadınlar hep böyleyiz sanırsam.
yarın yazmış olurum mimi.teşekkür ederim ve çok öperim bende. :)

banu bilgi dedi ki...

Mia : teşekkür ederim önerini aklımda tutarım :)

Marla dedi ki...

Bencede ilişkiler hakkında daha fazla yazmalısın.
Birde ciddi bir ilişki olması falan pek farketmiyor hayat bu yarın ne olacağı belli olmuyor ciddi dediğin ilişki sönüp gidebiliyor öylesine dediğin bir ilişkide alevlenebiliyor hayat.

banu bilgi dedi ki...

marla: kesinlikle haklısın nolucağı hiç belli olmuyor böyle şeylerin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...