21 Ekim 2010 Perşembe

Farklı Mim

efendim bu sefer diğerlerinden baya farklı bir mim ile karşınızdayım.bende okuyunca biraz şaşırdım ve hatta istatistik sayfasını aradım biraz.ama eğlenceli ve düşünmeniz kafa patlatmanız gerekmiyor üstelik sizde kendi merak edilmiş yazılarınızı öğrenebilirsiniz :)
sevgili Mia beni mimlemiş.

şimdi sizinle şu zamana kadar ki en popüler 5 yazımı paylaşıcam

1- Merdiven Çıkma Eziyeti

(bu yazının bu kadar tıklanması beni şaşırttı baya.neden mi çünkü hiç kimse yorum yapmamıştı bile ve o kadar da iyi bi yazı değildi.o yüzden baya bir şaşırdım.)

2-Ben Küçükken Bulutlar Pamuktandı

3-Unutulan Doğum Günüm

(buna şaşırmadım genelde böyle trajik yazılar pek okunur :) )

4-Vee Beklenen Tarif

(herkes cheesecake seviyor bunu anladım :) )

5-Çocukluk Trajedisi

işte bunlar şuana kadar blog hayatım boyunca en popüler,merak edilen ve tıklanan yazılarımmış.
daha farklı yazılar araya girebilirdi diye de düşünüyorum.isteyen,üşenmeyen herkes yapsın bence bu mim'i.

bilmeyenler için bu istatistikleri öğrenmek ; kumanda panelinden kayıtları düzenleye basın ardından karşınıza İstatistikler çıkacaktır.

4 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Bu ne hız. Çok güzel yapmışsın yazılarını şimdiden okumaya başladım:) ve istatiklerin şaşırttığı doğru:)

banu bilgi dedi ki...

evet beklemediğim yazılar baya okunan çıktı.teşekkür ederim bende seninkileri okumaya başladımm :)

Eylül Köksümer dedi ki...

çok şaşırtıcı cidden, ben de merak ettim benimkileri. neredeyse en önemsiz, öylesine yazılar çok okunmuş :)
bu özelliği keşfetmemi sağladığınız için teşekkür ederim kızlar.

banu bilgi dedi ki...

rica ederim canım.bende yeni öğrendim artık sürekli bakarım kim neyi ne kadar okumuş diye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...