16 Ekim 2010 Cumartesi

heyecanla bekliyorum,bekliyorlar







hayatımda yaptığım ilk cheesecake şuan tezgahın üstünde duruyor.şekli şemali mükemmel olmadı tabi ve evdeki borcam dikdörtgen olduğu için dikdötgen yaptım.akşam yemeğinden sonra tadıcaz.eğer tadı güzel olursa sizle tüm tariflerimi paylaşıcam.
ve cidden güzel olursa cheesecake im o zaman baya hamur işlerine falan merak sararım hatta hobi olarak bile yapabilirim. o derece fıttırdım hamurişleriyle.
şimdilik bu kadar gelişmeleri http://twitter.com/#!/banubilgi takip edebilirsiniz.

iyi haftasonları muah :*

3 yorum:

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Sonucu merakla bekliyorum... Bu ara benimde cheesecake denemesi yapasım var.

Mia Wallace dedi ki...

ya keske fotoğrafını çekip koysaydık görseydik nasıl görünüyor diye ve bence güzel olmuştur ;)

banu bilgi dedi ki...

görüntüsü pek güzel olmadı ama tadından umutluyum akşam yemeğinin gelmesini bekliyorum. eğer güzel olmuşsa hem fotoğrafını hemde tarifni akşam yayınlarım.ama görüntüsü kötü oldu biraz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...