4 Ekim 2010 Pazartesi

itiraf mim*i

Ayris'ciğim beni mimlemişim yine önce teşekkürlerimi sunarım.bu sefer 5 itiraf yazıcam sizlere umarım beklentilerin altında olmaz itiraflarım :)
tek tek isim yazmıyorum isteyen herkes bunu mim*i yazabilir :)

çok heyecanlıyım aklımdaki itirafları yazıp yazmamakta kararsızım ama gözümü karartıp yazıcam hepsini bi kere geliyoruz dünyaya içimde kalmasın.
heyt be bu gazla yazılır bu mim :)

1-ben çocukluğumdan beri hayvanlara karşı çok ilgiliyim tam bir hayvansever bile diyebilirsiniz. biz sitenin dışında yol kenarında oynuyorduk en yakın çocukluk arkadaşım ben ve bir köpek.biz poşetle oynarken köpekte peşimizde tabi.arkadaşım poşeti yola atınca köpek peşine yola koştu neredeyse araba çarpıyordu ama bir şey olmadı tabi bende o sinirle arkadaşımı yola ittim.evet bunu yaptım ama bir an kendimi kaybettim zaten bir gün başıma bu yüzden bir şey gelicek. her neyse annesi bizi camdan görünce koşa koşa geldi kız tabi korkudan ağlıyo anneside bana bağırdı falan.bende hemen eve gittim ertesi gün arkadaşıma ağlamaktan burnum kanadı hasta oldum bayıldım diyip onu suçlu hissettirmiştim annesini de tehdit etmiştim.şansa anneme sormadı.bunu ilk kez sizlere açıklıyorum. ve evet ben çocukluk arkadaşımı yola itebilecek kadar hayvansever bir sorunluyum :)

2-çocukken genelde oturma odasında tv izlerken akşam yemeklerimi yerdim.ve en nefret ettiğim ise et,köfte falandı.ne zaman yemekte kırmızı et var ben oturma odasındayım.bir gün dışardan bir kedi sesi duydum.dinn ampul yandı.gizlice kediyi camın önüne çağırıp etleri köfteleri atardım ona.annemlerede bitirdim ben tabağımı diye götürüdüm.bunu yıllarca yaptım.bütün köftelerimi kedilere verip aileme yalanlar söyledim.

3-ben evin tek çocuğuydum ananemlerle de aynı apartmanda oturmamız dolayısıyla ilgi hep benim üzerimden eksik olmazdı ama ona rağmen şımarık bir çocuk değildim sadece tam bir ilgi arsızıydım.ilgi üzerimden biraz başka yöne kaysın hemen hasta numarası yapardım .hatta bir kere ananem ve annem benle ilgilenmeyip mutfakta kahve içiyorlar diye ananemin salondaki dev sandalyesinin altına elimi koyup bağırarak ağlamaya başladım.tabiki gerçekten hiç canım acımıyordu ama ilgi üzerime dönmüştü.bir keresinde de ananemin kuzenimi benden daha çok sevdiğini düşünüp ananemle küsmüştüm :)

4-annem ve babam ben 4 .sınıftayken ayrıldıkları için babama hatta erkeklere karşı bir nefret besliyordum içimde nedendir bilmem.halbuki kimse böyle bir şey için doldurmadı beni ama ben bildiğiniz kin duyuyorum erkeklere.bu yüzden lezbiyen olmaya karar vermiştim.hatta kendimi buna şartlayıp neredeyse kendime hemcinsim bir sevgili bulacaktım.ama hiç icrata sokmadım bu düşüncemi.

5-filmlerde hep şiddetli kavgalardan sonra yapılan seksin muhteşemliğinden bahsedilir.ama ben o anlarda gözüm sinirden kimseyi göremeyeceği ve öfke patlamaları yaşayacağım için bilemiycem sanırım o hissi.bir yandan da içten içe çok merak ederim şiddetli kavgalardan sonra yaşanan o seksin zevkini.ve itiraf ediyorum bende bir gün şiddetli bir kavgadan sonra saç baş yolmadı öfkeyi vücutlardan çıkarmalı bir yatak macerası yaşamak istiyorum.

...
:)

4 yorum:

Ayris dedi ki...

ilk 2sine çok güldüm:) ben de çok hayvansevermişim, söylemiştim sanırım bir yerlerde tekrar olacak ama, sütü yere döküp, kedimle beraber yalarmışım :D:D hala da bayılırım hepsine :)
3.sünü ben de kuzenlerime yapardım, küserdim ilgilenmeyince benimle:) çocuk olmak zor zanaat :p
rica ederim, mimlerime cevap gelince çok seviniyorum ben de, çok sağol:)

öperim**

banu bilgi dedi ki...

hayvanlarla büyümek çok güzel bir duygu ya.çocuk olmak zaten başlı başına komedi barındıran bir durum :D

Mia Wallace dedi ki...

banu itiraflar süper ve 3.sü çok tanıdık hehe :)

banu bilgi dedi ki...

Mia'cım teşekkürler.sanırım her tek çocuğun yaptığı bir şeymiş bu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...