12 Ekim 2010 Salı

Kanser Ayı

"Bu ay kanser ayı. Hayatını kaybetmiş ya da mücadele eden her bir kanser hastası , aile üyesi ya da arkadaşı anısına ve savaşmaya devam edenlerin onurlu mücadelesi adına sevdiğiniz kanserli ya da daha önce bunu yaşamış birisi için bu yazıyı 1 saatliğine burada paylaşmanızı rica ediyorum. Çoğunuz kes kopyala yapmayacak,ben yaptığım için gurur duyuyorum, siz de yaparsınız di mi?"


bu ay kanser ayıymış sevgili izleyicilerim o yüzden bu yazıyı 1 saatliğine herkes profilinde paylaşıyor.isterseniz sizde paylaşın.ben geçen yıl dayımı beyin kanserinden kaybettim.o yüzden bu konuda hem hassas hemde fazlasıyla duyarlıyım.
eğer yapmıycaksanız bile bu saçma sapan bir şey demeyin kimse kimseyi zorlamıyor.ve kimse bir kanser hastasının,ailesinin ve yakınlarının yaşadıklarını bilemez...

3 yorum:

Modafobik dedi ki...

Kesinlike çok yararlı bir post olmuş, herkesin bu hastalığın farkındalığına varması lazım ve kimse unutmamalı bir gün biz de sevdiklerimiz de kanserin pençesine yakalanabilirizi..

zey0zey dedi ki...

gerçekten yararlı bi post olmuş.ayrıca şu bloglar yarışıyor şeysi tamamen bir palavraymış.insanların şifrelerini ele geçirmek içinmiş.şifreniz güme gitmesin diye uyarayım dedm

banu bilgi dedi ki...

@ modafobik kesinlikle hiç belli olmuyor kimde olacağı ve zamanı.

@zey0zey uyarın için teşekkür ederim.önlemimi hemen alıcam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...