27 Ekim 2010 Çarşamba

karmakarışıklaşmaktayım



evet karmakarışık olmuş durumdayım.şu 1 haftadır ev ile ilgilenmek,yemek yapmak ve eve tıkılmak yüzünden olsa gerek ki psikolojim alt üst olmuştu.sinirli,tahammülsüz,mutsuz,huzursuz ve kıskanç garip bir ruh halindeydim ve sanırım ara ara hala öyleyim.

sanırım nazara geldim haftasonu yaprığım böreğin üstü yandı ve kurabiyeme az un koyduğumdan ağıza girmeden dağılan bir şey oldu.bu yüzden biraz hevesim kırıldı.her şeyin üst üste gelmesi yetmez gibi bir de güç aldığım bu yemek becerimi de kaybedince tam bir çöküntü yaşadım.sanırım bu tariflerle uğraşma işleri bana biraz destek oluyormuş.bir konuda iyi olduğumu anlamak tam hoşuma gidip kendimi güçlü hissetmemi sağlamışken biraz hayal kırıklığına uğradım.

tabiki perşembe tariflerine son vermedim.yarın yine size tarif yazıcam.ve o çirkin kurabiyemi değerlendirip tatlı yaptım onuda yazıcam bi ara.

kafamda yüzbinlerce düşünce top oynuyor.kontrol altına alamadım bir türlü o yüzden düşünmemeye çalışıyorum ama biraz üzgünüm.dün gece biraz rahatlama ritüeli gerçekleştirdim kendi adıma.sanırım etkisi oldu ki sabah mutlu uyandım.
ağlarken uyuya kalmak huzurlu uyku getiriyor.denedim test ettim ve öneriyorum.kötü günlerinizde sizde yapın.
şimdilik bu kadar öpüldünüz.
ve yeni gelen izleyiciler için hoşgeldinizz :)
normalde daha heyecanlı ve mutlu olurum.
yakında yine ben olucam.
öpücükler..

3 yorum:

Profösör dedi ki...

Sen gerçekten de iyi bir insansınız. İçten yazıyorsunuz. ama üzülmeniz bizi de üzer.

Eylül Köksümer dedi ki...

o filmdeki kadını hatırlasana, çok üzüldüğü ve gücünün bittiği zamanlar oluyordu, ama hiç pes etmiyordu, hedeflediği yemek istediği gibi olana kadar.
belki tüm bu arızalarımız, melankolimiz tedavi edilmek için bekliyor birşeyler tarafından. ben hala arıyorum. sen buldun ve çok ta güzel yapıyorsun. perşembe tariflerinin artarak devam etmesini ve hem midenizi hem ruhunuzu mutlu etmesini dilerim canım :)

banu bilgi dedi ki...

Profösör: çok teşekkür ederim.bunları okumak çok mutlu etti beni.

Eylül: aynen tam o mutfakta yerde yatarak ağladığı tepindiği sahne aklıma geliyo çok gülüyorum.aynıyım resmen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...