8 Ekim 2010 Cuma

ne mi olmak isterdim?

evet aslında şimdi düşündümde tam bir mim konusu gibi oldu bu.
talep olursa mim e çevirebilirim :)
ben aslında model olmak isterdim yani tahmini olarak ağır basan çeşidi fotomodel olmak ama öyle aman bi bikini giyiym onla çekim yapayım kenar mahalle işi gibi değil.bildiğiniz adam gibi çekim olucak kurgulu falan hikayeli.modellerin hayatını yorucu olmakla birlikte çok eğlenceli buluyorum.çekimler genelde hep güzel geçer diye düşündüğüm için model olmak isterdim.
ünlü fotoğrafçılarım çekimlerine bakıyorum da mükemmeller.her fotoğrafın ayrı bir hikayesi,güzelliği var.kıyafetler,aksesuarlar ayakkabılar o tatlı telaş süper olmalı. bizde ufak çekimler yapıyoruz kendi aramızda ama tabiki amatör ama ona rağmen çok eğleniyoruz.bir de profesyonellerin çekimlerini düşününce gerçekten çok heyecanlanıyorum.

şimdi sizle sevdiğim fotoğrafçıların birkaç çekiminden kareler paylaşacağım.







aslında daha çok var ama o kadar üşendim ki şuan.blogumda sağ taraftaki fotoğraflarda benim favorilerimdendir. bi arada kendi yaptığımız amatör çekimleri paylaşmaya başlayacağım.

eğer konu hoşunuza gittiyse mim olarak algılayıp sizde yazabilirsiniz.mutlu olurum.

2 yorum:

Modafobik dedi ki...

Güzel seçim cidden ya (: ama kesnlikle söylediğin gibii konulu fotoğraf çekimleri olmalı, bir hikaye barındırmalı (:

banu bilgi dedi ki...

bencede yoksa çok yavan oluyor fotoğraflar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...