9 Ekim 2010 Cumartesi

paçamdan hamaratlık akıyor


bu aralar başlıktan da anlayabileceğiniz üzere pek bir hamaratım canlarım nedendir bilinmez.belki dersler şuan pek ağır değil ondan olabilir.şu bir hafta içinde kurabiye,kekler,soğanlı mantarlı börek ve garnitürlü tavuklu börek yaptım.(bunlar sadece hamur işleri) tadları güzel oldukça baya keyifle yapmaya başladım.
takdir edilmek pek güzel,göğüs kabartıcı oluyor :)
tarifleri tabiki bana ait değil.bende internetten ordan burdan bulup yapıyorum her şeyi. hiç aklımda da tutamam o yüzden yazıp ya da bilgisayara kaydediyorum.
zaman bulunca cheesecake yapmayı planlıyorum ama bakalım.
eğer hoşunuza giderse tariflerini de paylaşabilirim :)

1 yorum:

Eylül dedi ki...

ama ben buraya geçen gün yorum yazmıştım :( neden gözükmüyor ki? açlıktan gözüm dönmüştü yazarken, ya yollamayı unuttum ya da bu kadar aç gözlü bir yorum blog tarafından imha edildi :)

yavrum peluşum, aynen devam. bakarsın birgün ''peluş'un cafesi'' diye bir yerin olur. mantarlı böreğini her gün yemeye gelirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...