14 Ekim 2010 Perşembe

taytkolik

























sevgili izleyicilerim aynen yazdığı gibi ben aslında bir taytkoliğim.ihtiyacım olmasa bile yinede tayt alırım.renk renk desen desen evimden taşana kadar tayt alabilirim.üstelik giymeyeceğim bir şey olsa bile değerlendiririm ben bunu yaa diye alırım ama değerlendirmem o ayrı.ayrıca kalın ve renkli külotlu çoraplardan da tayt yapıyoruz.gerçekten eğlenceli oluyor eğer tayt giymeyi seviyorsanız kesin deneyin.ben geçen seneden beri doğru düzgün kot pantolon giymez oldum hep tayt giyiyorum yaz kış. bu fotoğraflarda http://shop.blackmilkclothing.com/ bu taytları bulduğum site.çok hoşuma gitti.İzmir de böyle taytlar bulabileceğim butikler var mı hiç bilmiyorum.karşıma çıkmadı daha.umarım vardır ve en yakın zamanda keşfederim.fotoğraflarını gördüğünüz taytlar benim beğendimlerim ama sitede daha fazlası var ve mayo şeklinde çok hoş bluzlerde var.kesin bir bakın derim.fiyatlarına gelince bana kalırsa çok pahalı bizim paramızla bi tayta 1oo tl vermek akıllıca değil bana kalırsa.ben en güzel taytlarımı bile 10 tl den fazla almadım.
ee o zaman link neden derseniz bakın neler yapılabiliyor gözümüz gönlümüz şenlensin dedim.ayrıca çok ilginç şeyler var. :)

ps.fotoğrafları farklı bir tarzda koymayı denedim yazıyı elimi yüzüme bulaştırdım.o yüzden bu seferlik böyle oldu idare edin .
(ay çok çirkin oldu yazı ya ama fotoğrafları bir daha koyamıycak kadar üşeniyorum :/ )

2 yorum:

Ayris dedi ki...

Tayt bence de rahat ama, üstüne giyecek bir şey bulmak çok problem. Straplez uzun body ile seviyorum ben ama, eski sevgilim uyuz olurdu... Çok seksi oluyormuşum:D

banu bilgi dedi ki...

aa straplezle hiç denemedeim deniycem,bende genelde askılılarla giyerim hep.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...