16 Ekim 2010 Cumartesi

vee beklenen tarif




fotoğraf benim cheesecake'inki değil ama benziyo biraz yinede benimkinin tadı birebir oldu.çok mutlu oldum herkes baya beğendi.tadı beklediğimden de iyi olmuş.neyse sizi daha fazla bekletmeden tarifi yazıyorum.

Vişneli Cheesecake

2 paket petibör bisküvi

150 gr eritilmiş margarin
(bir margarinin 4/3 kadar oluyor 150 gr)

1 bardak toz şeker

1 bardak yoğurt

1 paket labne (ufak paketlerden)

3 yumurta


Üzeri için;

2 bardak vişne suyu

2 kaşık mısır nişastası

4 kaşık toz çeker



Yapılışı


bisküviler blendırdan geçirilir.eritilen margarin bisküvilerin içine katılır.iyice karıştırılıp yapacağınız kabın içine bastırarak taban haline getirilir. 10-15 dk 170 derece pişirilir.
üzerine toz şeker,3 yumurta,yoğurt,labne karışımı hazırlanıp dökülür.karışım pişene kadar fırında pişirilir.piştiğini, salladığınızda cumbul cumbul hareket etmediğinden de anlayabilirsiniz.
üzeri için hazırlanan karışım kek ılıkken üzerine dökülür.
isteğe bağlı olarak üzeri için olan karışıma vişne reçeli de katabilirsiniz ya da aynı tarifi farklı meyvelerle de uygulayabilirsiniz.


ps. ben borcam soğudu diye hemen üzeri için olan karışımı döktüm hemen emdi.siz kanmayın ılınmasını bekleyin ki üstünde pembelik kalsın.


umarım seversiniz muahh :*

6 yorum:

Marla dedi ki...

ımmm canım çekti deniycem:)

banu bilgi dedi ki...

kesinlikle denemelisin hemde çok kolay.okuyunca zor geliyo ama aslında hiç değil :)

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Bende en kısa sürede denemeliyim.

banu bilgi dedi ki...

bencede denemelisin.her perşembe artık yeni tarifler denemeye karar verdim güzel olanların tariflerini paylaşıcam :)

Eylül Köksümer dedi ki...

peluş bir film var, julie and juliette. şu sıralar senin o filmi izlemenin tam zamanı.

tarifini ben de deneyeceğim mutlaka, cheescake dendi mi gözüm dönüyor zaten :) eline sağlık benim becerikli peluşkam

banu bilgi dedi ki...

hemen internetten bulup izliycem.çok kolay yapılıyor aslında.sen bir gelsne ben sana kurabiye mantarlı soğanlı börek-tavuklu garnitürlü börek,kek,cheesecake hepsini yapıcam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...