13 Ekim 2010 Çarşamba

yine yeniden spor


eveet 1 ay önce yazıldığım spor merkezine gittim bugün :)
spor ayakkabılarımı giyer giymez hemen ölçüme girdim ardından programım çıktı.
derler ya aynen anam ağladı özellikle bir hareket var yere yatılıyor dizler önce karna çekiliyor ardından dümdüz uzatılıyor ama havada duruyor.işte bu hareket beni benden aldı üstelik 45 kez yaptım her 15 te bir elim kolum bacağım açık yattım resmen :)
ama baya düzgün bir program çıakrdılar.benim spora yazılış amacım sıkı bacaklar ve taş gibi bir popo.o yüzden hareketlerimin nerdeyse tümü bacak ve popo endeksli,
şuan popom ve bacaklarım baya ağrıyor :) 1 hafta düzenli gidersem ağrılarım olmıycakmış.elimden geldiğince aksatmamaya çalışıcam.
boş günüm var onda da pilatese gidiyim haftada bi diyorum ama bakalım yalan olmasın zamanla bi anda hepsini yapamam.
kesin karar verdim cidden insan stress atıyor filmlerde görürdüm de inanmazdım hep ama haklılarmış ecnebiler :P
ilk kez bacaklarımla ağırlık bastım galiba eğer yanlış görmediysem 18kg tabi yanlış anlamışta olabilirim yalan olmasın bana da çok geldi :)

işte böyle popom victoria secret mankenleri gibi olmadan durmak yok spora devam.

2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

vayy süpersin ben de istiyorum ben de ben de!

banu bilgi dedi ki...

valla bende 1 ay önce yazıldım 2. kez daha yeni gittim ama gitmek lazım ya kesin karar verdim popom güzel olucak bu yaz :) sırf bikini altıyla iskelede durmak istiyorm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...