2 Ekim 2010 Cumartesi

yürüyelim sakinleşelim

eğer zor günler geçiriyorsanız size rahatlamaktan da öte huzur veren bir şey söyleyeyim. rüzgarlı bir günde yürümek.amaa dımdızlak yolda değil 2 tarafında ağaçlar olsun ama çok fazla ve kocaman ağaçlar.kulağınıza kulaklığı takıp size huzur veren şarkılardan birkaçını açın.gözlerinizi kapatıp 1 metre kadar yürüyün.yalnız boş bir yol olmasına özen gösterin ki çarpmayın insanlara :)
ben ege ü. bilgisayar mühendisliği ve hastane arasındaki otoparkta yaptım bunu.hem rüzgar vardı hemde kulağımda travis şarkıları.sık sık gözlerimi kapatıp yürüdüm ellerimi kollarımı 2 yana açtım yürüdüm.belki biri gördüyse şapşal mı ne demiştir o ayrı mesele :)
ama ben gerçekten çok gevşedim,mutluluk doldum o anlığına.hatta hemen aklıma geldi bunu blogda paylaşayım diye.
denemenizi tavsiye ederim gerçekten.
bu arada bir de okulunuzun uzun koridorları varsa orda da yapabilirsiiz buna benzer bir eğlenceli yürüyüş tabi öğretim görevlilerinin ya da öğretmenlerinizin olmamasına dikkat edin.
ben okulda da yaptım yine kulağımda kulaklığım ellerimi kollarımı açmış hem dans edip hem zıpladım hemde koşturdum durdum.tabi son anda öğrenci işlerinden biri gördü o ayrı o da gülümsedi yabancı değil nevzatçığım :)
şaka bir yana böyle eğlenceli şeyler yapmak lazım hayatımızda diye düşündüm ve her boş koridorda şapşalca dans etmeye karar verdim.

3 yorum:

Modafobik dedi ki...

Ay okul koridorunda dediğin şeyi yapsam beni okuldan atarlar heralde ahah (: bide okul başkanı olcaksın tüü derler üstüne, şaka bir yana harbi süper zevkli olmalı, denesem mi kiii?

banu bilgi dedi ki...

bence dene ben fakültede yaptım bölüm sekreterine yakalandım ama gülümsedi.çok eğlenceli oluyo :D

Mia Wallace dedi ki...

müzk ruhun gıdası cidden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...