7 Kasım 2010 Pazar

ben bir deli hayvanseverim


sevmeden önce bende biraz çekindim çünkü bu cins köpekler baya kıskanç oluyor.üstelik onu sevmeden birkaç dakika önce yavrusunu sevip onunla oynamıştım.yanına gittiğimde yavrusuyla oynuyordu belki bana kızıp ya da beni tehdit olarak görür diye sahibine sorma ihtiyacı duydum sevmeden önce çünkü her şeye rağmen o bir anneydi ve koruma içgüdüsüyle yanından ayırmak istemediği yavrusu vardı.sahibi sadsece yalar yavru ısırır deyince hurra sevip mıncıklamaya başladım.sanırım uzun zamandır gördüğüm en uysal rottweiler'dı.şapşal ellerimi bileklerime kadarf yaladı kocaman diliyle bende sevdim onları sonrada anne-kızın fotoğrafını çektim :)



birkaç kedi de gördüm bugün ama sevdirmediler.genelde onlar sokakta olmaları ve insan bozması varlıklar tarafından hırpalandığından ürkek olmalarını normal karşılıyorum.


ps. bence sokak köpeklerinin hepsinden korkulmamalı.

ben küçükken şu ufak hiç korkmadığınız ev köpekleri tarafından sevmek isterken 2 kez elimden ısırıldım.4 yaşıma kadar collie ilkokuldan sonrada doberman la büyüdüm.sokak köpeklerini koca koca köpekleri sevdim hiç ısırılmadım.belki onlara sevgiyle yaklaştığımı hissettikleri içindir.ben sevmeden önce ilk elimi koklatırım onları rahatlatmak için.
neyse asıl konuya gelelim.olabilir herkes kedi köpekten hoşlanıcak diye bir şey yok tabiki.ama size durup dururken saldırmadıkları sürece onları kovalamayın,hırpalayıp korkutmayın.
eğer bunları yapıyorsanız umarım kıçınızdan ısırılırsınız!

1 yorum:

Profösör dedi ki...

Yazınızı çok beğendim. Duyarlığını için çok teşekkür ederim. Müsait bir zamanda aşağıdaki bilog adresimdeki yazıya ve sürpriz bir hayvancığın animesini ziyaretinizden memnun kalacağım.

http://mefkuremiz.blogspot.com/2009/12/if-widgetbox-widgetbox.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...