6 Kasım 2010 Cumartesi

ben bugün

dün tavuk gibi erkenden uyuduğum için güne baya erken başladım.güzel bir kahvaltıdan sonra bir de cheesecake yiyip biraz magazin izledim.aslında çok fazla magazin meraklısı değilimdir.sadece ünlülerin evi kısmını seviyorum.dekorasyonları ev döşemelerini izlemek hoşuma gidiyor. neyse işte biraz pinekledikten sonra erken kalkmamında verdiği etkiyle öğle öncesi uykusuna yattım.
uyumayı her zaman çok sevmişimdir.uykusuzluğa asla gelemiyorum resmen.bir de uykuma eşlik eden bir sevgili olunca günün her saati uyuyabilir hatta battaniye altında yaşayabilirim.
uyku sonrası ikimizde biraz bilgisayarda oyun oynadık ardından hurra sokağa.sanırım uzun zaman sonunda geçirdiğim eğlenceli ama sade günlerden biriydi.rahatlamama ve huzur bulmama yetti ya önemli olan o şuan benim için.



öğle yemeğimiz burger'dandı.sanırım fast food dendiğinde ilk aklıma gelen burger king.aslında favori menüm chicken whopper ama bugün farklı bir menü yedim.içinde patates kızartması ve sarımsaklı mayonez olması en önemli tercihim.patlıycağımı bilsem ya da beni hasta ediceğini bilsem bile sarımsaklı mayonezden vazgeçemem.ben bir sarımsaklı mayonezkoliğim. sabahtan akşama kadar yiyebilirim hatta şuan olsa yine yerim acımam.

yemekten sonra Tim Burton'ın kitabını sorduk yayınevlerine hiçbirinde yokmuş sanırım İstanbul'a gidince sahaflara sormak en doğru yol olucak.
ve beklenen oldu spor üyeliğimi dondurdum bir süreliğine yani 1 ay kadar zaten 2 hafta İstanbul'da olucam diğer 2 haftada vizeler falan derken hayatta gidemezdim.boşuna günlerim gitmesi öyle değil mi?



yürürken kestaneci gördük.hadi kestane alalım dedik ama almasak da olurmuş yani.kestaneler hem tatsız tuzsuzdu hemde aşırı yanmıştı bu yüzden kestane kabukları ayıklayan sevdiceğimin elleri kömürle oynamış gibi oldu :)

ve en eğlenceli kısmı şimdi geliyor.yürürken kenarda çocuk parkı vardı.beni çekebileceğine emin olduğum bir salıncak bulur bulmaz hemen sallanmaya başladım.çocukluğumdan beri çok severim sallanmayı.sanırım artık daha sık o çocuk parkına gidip sallanıcam.sallanmak bende hep bi özgürlük hissi uyandırır.neden bilmiyorum.küçükken hep uçmak istemiştim belki uçar gibi olmak o anlarımı hatırlattığı içindir kimbilir.




parkta sallandıktan sonra kipa extra'ya gittik bir de orda oyalandık aylak aylak gezindik.bayram dolayısıyla şekerlerde gelmiştir diye kipaya girdik.kipada şeker yedik bir sürü plazmalarda tv izledik.şimdi düşünüyorum da çok şapşalız ya.reyonların arasında dans ederek gezdik.cansınsbeybi okyanus kokulu kolonyasından sürdüm.evcil hayvanların malzemelerinin olduğu reyonda ses çıkaran oyuncaklarla oynayıp çıktık.o kadar dolandıktan sonra bi çıktık hava karamış bile sabahtan beri sokaklarda gezmişiz.otobüs durağına yürümek işkence gibi geldi resmen.o kadar yürümüşüz ki ayaklarımız ağrımış bir de durakta otobüs bekledikten sonra neyse eve gelebildik.ama çok güzel geçti bugün hem eğlenceliydi hem de uzun süre sonra burger yedim.





çok çok mutlu bir cumatesi geçirdim umarım sizin cumartesinizde sizin için güzel ve mutlu geçmiştir :)

6 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

oo süpermiş yahu ayrıca ben de bir sarımsaklı mayonez koliğim!!!!
Ve o menüyü hiç denemedim canım çekti of of ve Tim Burtonun kitabıyla ilgili yazmıştım bir incele istersen?:)

http://trainspottingmia.blogspot.com/2010/10/istiridye-cocugun-huzunlu-olumu-tim.html

http://trainspottingmia.blogspot.com/2010/10/mia-bu-aralar.html

banu bilgi dedi ki...

kesinlikle denemelisin.hem çok hafif mide bulandırmıyor.ızgara göğüsden oluyor.ahh!
evet zaten senin yazılarında görmüştüm bu kitabı hemde tim burton'ı çok sevdiğimden bu kitabı almak istedim ama bulucam kararlıyım :)

Eylül Köksümer dedi ki...

çok güzel birgün olmuş, hatta ideal cumartesi diyebilirim. sarımsaklı mayonez aşkı ise bambaşka bir konu, okurken yine aklıma geldi, keşke eve depo yapsam, gece kalkıp yesem bir sürü şeyle..

bide hasan'ın parmakları ne kadar uzun ya, her gördüğümde şaşırırım hala.

Tim Burton'ın kitabı, filmlerinden daha başarılı bana göre. bu hafta bakacağım, bulursam alırım ben sana peluşum. çok öperim, en kötü cumartesiniz böyle olsun canlar :)

banu bilgi dedi ki...

yakında gece kalkıp ağzıma sarımsaklı mayonez sıkabilirim o derece :)

tam kalem tanımlamasına uyuyor dimi?

çok teşekkür ederimm eylülüm :)

Profösör dedi ki...

Fesfuttan ve fesbuktan uzak duralım da evde kestane çizip, kestane kebap yapalım. Zira kestane dışarıdan alınmaz.

Şiv'a dedi ki...

Fast food sevmem. Yani sevmiyormuş gibi yapanlardanım. :/ Ama sarımsaklı Mayonez dünyanın en muhteşem şeyi. Şimdi canım çekti valla yalan değil. Tim Burton'ın şiir kitabınıda Kadıköy Alkım'dan bulabilirsin ben en son gittiğimde vardı.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...