30 Kasım 2010 Salı

ben mi dağınığım dikkatim mi?

şu 2 haftalık vize dönemimde dikkat sorunumu desem,odaklanma sorunu mu desem yoksa tamamen ders çalışma isteksizliğimi desem bilemediğim bir şey farkettim kendimde.bu hafta her gün sınavım var.sınavdan çıkıp eve geliyorum ve malak gibi uyuyorum kendime gelene kadar.ardından da bilgisayar,tv falan derken zaten neredeyse akşam oluyo.sonra notların altını çiziyorum akşama hazırlık hemde ders çalışır görüntüsü.akşam yemeği falan derken ders çalışma vakti gelip çatıyor. ders çalışmadan önce dur bi maillerime,twitter'a,bloga,ff'e falan bakıyorum.bazen blog yazıyorum bikaç tweet atıyorum ardından derse başlama yoluna doğru giriyorum.birkaç sayfa okuduktan sonra çay içiyorum evde dolanıyorum 10 dk mola veriyorum.bugün ders çalışmaktan sıkılıp diş fırçalamaya gittim.bir dee aklıma gelen bir şeyi yapmazsam hayatta odaklanamıyorum.üstelik ufacık bir seste tamamen kopuyyorum.
bu nedir bilemedim.ya odaklanma sorunu var bende ya da ders çalışmama isteği.
üstelik en geç 1 gibi falan uyuyorum.öyle gece ders çalışmıyorumda.ona rağmen tek berbat geçen sınavım işletmeydi sanırım diğerleri kötü değil gibi.bu kadar çalışmama rahatlığıma rağmen sınavlarda pek bir sakinim pek bir garip.
yarından sonra bu haftalık 2 vizem kaldı.

perşembe günü tarifleri aksatmadan yeni bir çok kolay 2 renkli tatlı tarifi paylaşıcam.vize döneminde kolay tariflere kaçtım sanırım.belki haftasonu ekler denerim kimbilir :)

vizesi olanlara başarılar projeleri olanlara kolay gelsin.

öpüldünüz.

2 yorum:

Telekinesis dedi ki...

bilmiyorum ben mühendislik üzerinde çalıştım. ezbere dayalı bir ders sisteminiz varas(hangimizin yok ki ?) ölümcül ezber metodunu deneyebilirsin.

banu bilgi dedi ki...

ezber pek bana göre değil ama şansıma görsel hafızam iyi notlarımı gözümün önüne getirebiliyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...