7 Kasım 2010 Pazar

ben-radyo? / radyo-ben?


sanırım yarın ilk kez radyo programlarıyla ilgili bir şeyler öğrenip,kayıt alıp,programa katılıcam.aslında hangisini yapıcağımı bende bilmiyorum.biraz endişeli olabilirim ya da heyecanlı karar veremiyorum.umarım rezalete dönüşmez.eğer güzel olduğuna inanırsam sizle linki paylaşırım salı günü.bu arada salı sabahı İstanbul'a gidiyorum.salı'dan sonra yazılarım karman çorman konular olacak haberiniz olsun.alışveriş,dostlar,ailem,kedim,alpitim,taksim,kadıköy ve İstanbul'da aradığımı bulmanın verdiği mutluluklar hakkında şeyler yazarım çoğunlukla.bolbol fotoğraf çekiyorum artık.ne olduğu önemli değil.kedi,köpek,çiçek,böcek,deniz,insan aklınıza gelen her şey.sanırım yazılarım artık daha bir eğlenceli olacak.

2 yorum:

Hasan Şeker dedi ki...

Radyo iyidir, seversin. Ben sana öğreticem hepsini. :)

banu bilgi dedi ki...

belki bi gün kendi mutfağımdan radyo programı yaparım.hemen hayallerin cıvığını çıkarıp gıcırım <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...