2 Kasım 2010 Salı

DinDanDon


dün izlediğim blogların birinde bir yemek kursu ilanıyla karşılaştım. ekonomi de yapılacak olan bu kurs aralık ayında başlıycakmış yazana göre.sertifika falan veriyorlarmış baya bi aklıma yattı doğrusunu söylemek gerekirse.annemlere de bir danıştıktan sonra yolladığım maile gelen cevaba göre bu kursa katılıp katılmayacağım belli olucak.
sizede bir danışayım dedim.kursun benim gitmeyi planladığım bölümü "Pasta ve Çikolata".içinde çikolata kelimesini görmemle baya bi ısındım zaten kursa.
benim ilanda gördüğüm kadarıyla her cumartesi sabahı saat 10 dan 1 de kadarmış.saati çok güzel tam benim dikkatimin en yoğun zamanları.4 hafta sürüyormuş kurs ücreti 300 tl sonunda da sertifika alıcam.
kesin karar vermiş değilim ama bakalım zaman ne gösterecek.eğer öyle olursa artık perşembe tariflerinde coşucam coşturucam ama söz kilo aldırmıycam :)

bu arada ben pin up resimlere çok taktım.hem çok hoş gözüküyor gözüme hemde renkli renkli seviyorum.bir süre sanırım pinuplardan devam edicem gibi gözüküyor şimdilik.

ayrıca perşembe tarifinde tavuklu garnitürlü börek mi limonlu turta mı?

4 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

pin up bende de bir takıntı ve bir çok yazımda görebilirsin böyle devam et:)
Ayrıca kesinlikle git çok eğlenceli bence ben de düşünüyorum! ve de tavuklu garnitürlü böreeek!!!!

Profösör dedi ki...

Takip ediyoruz baklım daha neler neler göreceğiz.

Marla dedi ki...

böreeeeek:D

banu bilgi dedi ki...

tamam o zaman perşembe isteklere göre börek ertesi hafta turta yaparım :)
teşekkürler hepinizee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...