17 Kasım 2010 Çarşamba

duramadım yazdım



duramadım yazdım özledim blog yazmayı resmen.acaba daha kaç gün olmuştu bilemiyorum.malum kurban bayramındayız açıkçası bu bayramı hiç sevmem.etraf et ve kan kokar,haberlerde kaçan ve eziyet edilen hayvanlar vardır hep.çok hüzünlenir kızarım.ben zaten kırmızı et tüketen biri değilim ayda yılda bir derler ya o da köfteden ibarettir. bu bayramda hayvanlar ve 2 bacaklı insna bozmalarının kanlı savaşını izledik.hayvanların kesilmediği bir kurban bayramı olamayacağına göre sanırım uyutulup kesildiği bir bayram dileyebilirim hepimiz için.

cumartesi İzmir'e dönüyorum.döner sönmez pazartesi ve salı vizelerim var.salı günü olan vizem konusunda kendime bir zerre kadar güvenim yok.çünkü en zor dersim.hoca ot vermiyo anlattıklarının da pek bir yardımcı yönü yok.internetten konu başlığını aradığımda bile doğru düzgün yazı bulamıyorum.bulduklarmında daha özetini çıakrıcam.hiç çalışmadım tüm bayram boyunca oley.afferim bana.salı ağlarım belki.genelde böyle yapıyorum, çocuk gibiyim bazen sınavlardan düşük alınca ağlayabiliyorum :D şapşalım yaa.

aldığım eşofmanın aynısı bana hediye olarak geldi.sanırım yaşadığım en komik şey bu bayramda :D size söylediğim taksimdeki butiğe gidemedim sağlık sorunum dolayısıyla ama o butik hakkında bir post hazırlıycam hatta siz bana anlatın gidince nasıl bi yer olduğunu fiyatlarını.
kurtköydeki şu outlet mağazalarının olduğu viaport'taki mangoya gittim ucuz ucuz birkaç şey buldum.oraya gidin genelde kimsede görmediğim şeyleri orda görüp buluyorum.farklı şeyler olabiliyo ve gerçekten ucuz olabiliyo.15 tl ye güzel bir etek aldım değişik bir şeydi.

perşembe tariflerini fena boşladım farkındayım.bu yüzden size kendimi affettirmek için perşembe günü parfe tarifi vericem süper güzel tadı.denedim burda :)

salı'ya kadar blog yazamam büyük ihtimalle.
bu yüzden iyi bayramlar ve hepinizi mutlu ve pazartesi sendromsuz bir hafta diliyorum.
öpücükler :)

3 yorum:

Marla dedi ki...

İyi bayramlar:)
Benimde öbür hafta vizelerim var ama çalışamıyorum be çok sıkıntı:/

banu bilgi dedi ki...

rezalet bir durum ya. tatil dönüşü vize olmamalıydı en azından pazartesi salı :/

Mia Wallace dedi ki...

bekliyoruz seni :) duradan yaz bakalım iyi bayramlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...