18 Kasım 2010 Perşembe

huzurlu buluşma


bugün çok güzel ve huzurlu bir buluşma yaşadık Eylül'ümlee.o benim pasifloram çünkü onunla ne zaman buluşşsam mutlu ve huzurla ayrılıyorum yanından.her zaman keşke diyorum hep aynı şehirde kalsak.kırıldığım anda koşşam kollarına ağlasam o da beni teselli etse peluşkam diye.birbirimize hediyeler alsak,fotoğraflar çeksek,o bana resim çizmeyi öğretse gülüp eğlensek.
bugünümüzün kısa bir fotoğraflı özeti için Eylül'ümün blogu 'nda her şey.
fotoğrafı merak edenler için bu Şeker ve ben.Şeker Eylül'ün kedisi.pek sevdik birbirimizi o tam bir pamuk prenses.ayrıca bugün heyecanla beklediğim Rezzan Teyze'yle ve blog yazılarından iyice tanıdığım anane ile tanıştım.
bugünüm Eylül'lü,sanatlı,fotoğraflı,huzurlu ve kedili geçti.
seni seviyorum pasifloram iyiki varsın.
hep güçlü ve mutlu kadınlar olmamız dileğiyle öpüldün :)

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

herkeslerden kendini sakınan, ürken minik şekerim, seni görünce inanılmaz sakin ve huzurlu durdu. kokladı iyice, belki dino'nun kokusunu da aldı, hem onunla hem seninle tanıştığına memnun oldu. sonra da çaydanlık gibi sesler çıkararak uykuya daldı sen onu severken, benim için çok güzel bir görüntüydü.
ve elbette çok güzel birgündü, her zaman burdayım canım peluşkam, birbirimizin pasiflorası olmamızı seviyorum.

Profösör dedi ki...

Benjm de sokak kedilerm var. Her sabah selamlaşırım onlarla..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...