29 Kasım 2010 Pazartesi

I love Donuts


Donut yemek benim hayati zevklerimden biridir.İzmir'de donut bulabildiğim ( en azındna benim bildiğim) bir tek ikea var.oranında cidden çok güzel özellikle çikolatalı ve çileklileri.ike çok yakın olmadığı için pek sık yiyemiyorum maalesef. bir de eğer paketletip eve taşımaya kalkınca güzelliği kaçıyor.siz siz olun donutu aldığınız yerde yiyin.
işletme sınavımın hüsranından kendimi biraz kurtarabilmişken bir karar verdim.vizelerim bittiğkten sonra donut tarifi bulursam yapmayı denemeyi planlıyorum.

donut yiyelim mutlu olalım.


yaşasın çikolatalı ve çikolatasız tatlılar :)

2 yorum:

Oath dedi ki...

bende donut'a bayılıyorum :D izmir de bende ikea'yı biliyorum bir de mcdonalds larda var ama ben ikea dakini daha çok beğenmiştim

banu bilgi dedi ki...

evet ya mc donaldsınkini sevemedim bende.ikeanınki süper ama :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...