10 Kasım 2010 Çarşamba

İstanbul

evet dün akşam İstanbul'a gelmiş bulunmaktayım.ailemle ve kedimle güzel bir gün geçirdim.kedimle oynadım uyudum.geçr sefer ki gibi küsmemiş bana sabah hemen koynuma girdi minik karaburunlum.iyice büyümüş biraz göbişide çıkmış ama o yinede benim bebeğim :)

neyse böyle güzel şeylerin üstüne benim hayatımda kötü bir şeyler olmazsa olmaz genelde :)
hayatıma yeni sağlık problemleri ve yasaklarla devam etmem gerekiyormuş. artık toprakta yetişen ıspanak tarzı sebzeleri yemem yasak böbreklerim kum üretmeye çok müsaitmiş.zaten her şubatta ben bir kum dökme ritüeli gerçekleştirirm.herkes çok gülerdi ama gerçekten kum dökmek deyince traji komik oluyor biraz.o da yetmezmiş gibi alerjik bir geniz akıntım varmış.sanırım ilaçlar sersemletebileceği için sonsuza dek benimle yaşayacakmış :) tabi bunlara üzülmüyorum da çilek yememem gerekiyormuş.yersemde yıkamaktan aşınmış birkaç tane peeh.
sağlık sorunlarımı pek umursamıyorum artık bu aralar sağlık kelimesindne dahi bıkmış durumdayım. 2. kötü şeyse dedmin işleri hakkında ama bunu pek açıklamayı planlamıyorum.

neysee İstanbul'da 10 günüm kaldı ama eminim ki birçok işimi halledemiyceğim.ve yine görüşemeden gideceğim insnalar olcak.daha babama gidicem kadıköye ve taksime alışverişe gidicem sanki yetmiycekmiş gibi geliyor ya hayırlısı.
off en kötüsü de döner dönmez vizelerim var.özellikle döndükten sonra 2. hafta çok ağlycam buna inanıyorum.ben hep yumurta kapıya dayandı mı yetiştiremezsem ağlarım.çocuk gibiyim dimi? :D

bu arada bugün bir şey farkettim.sanırım aşırı duygusal zamanlarımdayım.haberleri izleyemiyorum bu alışılmış bir şey zaten benim açımdan ağlıyorum genelde de bugün 10 kasım dolayısıyla Atatürk'ü her ekranda gördüğümde gözlerim doldu ağladım.çok duygulanıyorum bu anlatamayacağım değişik bir duygu.bir de Anıtkabir'e falan gitsem mazallah bayılırım ağlamaktan ben.

işte böyle bu hassas ötesi dönemimdeyim.kedim etrafımda oldukça şapşal bir şekilde mutluyum.
seni seviyorum karaburunlum :)

1 yorum:

Profösör dedi ki...

Kendine dikkat etmelisin. ben günde dört kez insülin yapıyorum kendime. Herşey yasak benim için. Sadece ot mu yemek lazım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...