11 Kasım 2010 Perşembe

kanım kaynadı derler ya işte öyle


Barbaros Şansal hep medya sayesinde tanıdığım ama çok fazlada hakkında bir şey bilmediğim biriydi ta ki yemekteyiz'e katılana kadar.normalde bu programı izlemiyorum ama bu hafta Nur Yerlitaş ve onun olması izlemeye çekti beni.
Barbaros, aslında dışardan bakınca biraz sert ve soğukmuş gibi duruyor ama izlediğim kadarıyla süpersonik bir insan.o kadar sevdim ki.tam bir doğa ve hayvan sever.süper bir evi var ve grüp görebileceğiniz en mütevazi insnaların başında gelir.2 köpeği var.ikiside bildiğim kadarıyla trafik kazasında bir bacağını kaybetmiş.Barbaros,sokaktaki engelli hayvanlar için müthiş bir inançla çalışıyor.sırf engelli olanlar değil hepsi için.
çok takdir ettim.ve şu programda ilk kez bir amaç uğruna gerçekten gönül vererek yarışan ve düzgün konuşan biri oldu.
keşke bir kez daha İzmir'e gelse ve ben onu bize kalmaya davet etsem.böyle davetleri de kabul edebilecek kadar da büyük kalpli biri.
Helal olsun Barbaros böyle insanların olduğunu bilmek bile beni rahatlattı bir nebze.umarım bir gün bir yerde onunla karşılaşabilirim :)

2 yorum:

Hasan Şeker dedi ki...

Uyumadan söyliyim. Yemekteyiz i gerçekten hiç izlemiyorsun. Onun yerine hep Lig tv ya da Ntv Spor. Hiç izletemiyorum sana böyle programları. :)

banu bilgi dedi ki...

yok ya sevmiyorum zaten sırf barbaros şansal için izledim.onların haftası bitince yine izlemiycem.ayrıca madiclara bilmiş gerçekten cenk birinci olduuu :D ay lav madii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...