8 Kasım 2010 Pazartesi

radyodaki ilk günüm

tahmin ettiğimden daha eğlenceli ve sakin geçti.kendi okulumun değil de ekonominin radyosuyla bu kadar içli olmam biraz ironik gelebilir.ama ekonominin şuan bana iyi geliyor alternetifleri.
neyse bugün bir sürü yeni insanla tanıştım.radyo programı kayıtları,edit'ler yaptım vee bir radyo programına katıldım.en eğlencelisi de buydu aslında.erkek arkadaşımla birlikte bir radyo programı yaptık.tabi düzenlemelerden sonra perşembe belki yayına girebilir.ayrıca her perşembe canlı yayını olan erkek arkadaşımın da teknisyeni olacağım.sanırım boş zamanlarımı yemek yapmak dışında da değerlendirebileceğim bir hobi daha buldum.üstelik bölümümlede çok alakalı :)
bakalım vizelerden sonra fikirlerim var.belki baya ciddi ciddi çalışırım radyoda.şuan kesin bir şey yok ortada ama olası bir şey. üstelik bölümün dekanıda pek hoşnuttu çalışmamızdan.
bakarsınız bende bir program yapmaya başlarım bir gün :P şaka şaka.o baya ilerki zamanlarda belki.şimdilik böyle güzel öğrenmek.
yeni gelişmeler oldukça radyo maceralarımı sizinle paylaşacağım.fotoğraflarla :)

5 yorum:

Profösör dedi ki...

Aaaaaa süpersiniz yaa. Zaten bir radyı ve Tv programı yapvblecek bir potansiyel vardı sizde. Ayrıca bu yemek tkarifleriz işini de iyi biliyorsunuz. Bir dönem gazeteciliğin dışında radyo ve Tv programları da yapmıştım ben. Çok zevklidir. Bu konularda yaptıklarını paylşırsanız sevinirim. Bu arada İLezzetistanbul adında aylık bir turizm ve yemek dergisi çıkıyor. Orada bir takım birikimlerinizi de yazabilirsiniz. Ne bileyim belki de değişik .ir proje üzerinde çalışabilirsiniz. Yolunuz açık sizin.

banu bilgi dedi ki...

çok teşekkür ederim.elimden geldiğince her yönden geliştirmeye çalışıyorum kendimi.belki bir gün o da olur ama yemek konusunda henüz çok yeniyim. :)

Mia Wallace dedi ki...

vayy çok eğlenceli bence! süper ve kıskandım :)

Hasan Şeker dedi ki...

Sayın Banu Bilgi, yazılarınızı çok büyük merakla bekliyorum ve de okurken eğleniyorum. Yolunuz açık sizin, ama erkek arkadaşınız için aynısını diyemeyeceğim. Sizin yanınızda biraz sönük kalıyor sanki. En azından bence. Size bunu böyle söylememin nedeni inceden yazmam değildir ciddiyim. Ben sevgilisi olan kızlara yazmam.

:D

Moda ikonu olarak, blogger queen olarak, twitterin yükselen değeri olarak ve de yavru emine beder olarak sizi görmek istiyoruz.

Bir sonraki çalışmanızı merakla bekliyorum. Kolay gelsin, saygılar.

banu bilgi dedi ki...

teşekkür ederim Mia'cım ama şuan daha kıskanılacak boyutlara ulaşmadım.sadece 4-5 saat boyunca radyoda gülüp eğlendim umarım ilerleyebilirim. :)


her hafta farklı bir kimlikle prıgrama katılıcam hayatım katılamazsamda senin teknisyenin olucam.bir sonraki çalışmamızda görüşmek üzere :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...