25 Kasım 2010 Perşembe

rengarenk


renk renk oje sürmeyi çok seviyorum.hem kendimi daha neşeli ve mutlu hissettiriyor hemde kış mevsiminde gri tonlarındaki hayatımı renklendiriyor. o gördüğünüz kuzularsa benim pijamam.bu saatte mi diyebilirsiniz ama ben o altı aslında her yere giyiyorum.aslında tam pijama sayılmıyor bu yüzden.ama çok rahattır sanırım pazardan almıştık.hatta 3 farklı renk 3 farklı arkadaş aynı kuzular :) farmville oynadığım zamanlarda bu pijamam,inekli çoraplar(ki desenli çoraplarım pek meşurdur)tam bir çiftçi ruh haline bürünürdüm.
yine tamamen konudan koptum.işte böyle renk renk oje kombinasyonları yaparım ben hep.maviyle pembede çok güzel oluyor.
karnım aç ama yalnız yemek yemekten nefret ediyorum.çok mutsuzum şuan hemde açım.şimdi ders çalışmak zorundayım malum vize haftası öğk.
benim gibi bayram sonrası vize mağdurları için başarılar. :)

ps: ellerimi hiç beğenmem hep yaşlı eli gibi olduğunu düşünürüm.

4 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

ellerin çok güzel, hatta dediğinin tam aksine ufak bir çocuğun eli gibi. ojeler de pek deliymiş, pek güzelmiş. cupcake'li çoraplarınla da bir fotoğraf bekliyorum ben :)

banu bilgi dedi ki...

pembe olan zaten senin aldığın oje.rengi o kadar güzel ki.çok çok sevdim.en yakında yeni çoraplarımlada bir fotoğraf çekicemmm :)

DB JUNK dedi ki...

Hımmmmmmm çok güzel olmuş:) Severiz iki renk bir arada:)

banu bilgi dedi ki...

teşekkür ederim :) bende seviyorum hem kışın rengarenk olmakta hçbir sakınca yok :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...