23 Kasım 2010 Salı

üstümden medya toplum kalktı

nedendir bilmiyorum ama vizesinden en tırstığım dersti medya ve toplum.aslında belki de korkmamalıyım sadece yorum yapıyoruz sorularda ama hoca biraz ürkünç biri.herkesi bırakmış üst sınıftan.ondan olsa gerek bende biraz saçmaladım allı pullu korku filmleri vari bir cümle yazdım sınav kağıdıma.sonum hayrola :)
daha önümde bir sürü vize var ama rahatlamış durumdayım garip biraz nedense pek sakinim.
neyse vizeleri boş veriyorum.öyle özledim ki bloguma yazmayı şu birkaç günde.
izleyici sayımın artmasıyla da keyiflendim açıkçası.insanların yazdıklarımı merak edip okumaları fikri sevindiriyor beni.
perşembe tariflerini aşırı aksattım.çok kzııyorum söyleniyorum kendime hiç merak etmeyin.perşembe tariflerinde değişik ve çok kolay bir parfe tarifi vericem.eğer bol çikolata sevenlerdenseniz kaçırmayın yapın derim.
hafta sonu için denize karşı planlarım var ama bakalım günler ne getirir ne götürür.
çok uygun ufak bir mağaza bulmuştum kendime birkaç gündür gitmeyi planlıyodum.bugün gittim ve kapalı dıdııt ! cidden hüsranlardayım bu konuda.
her neyse bloga döndüm demek istedim.
biraz saçmaladım çünkü uykusuzum ve kafamda garip kelimeler dans ediyor gibi hissediyorum.
öpüldünüz.

1 yorum:

Profösör dedi ki...

Bence güzel bir yazıydı. Paylaşımın için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...