28 Kasım 2010 Pazar

vize patlaması

bir öğrenci vize döneminde intihar etmezse başka hiçbir zaman etmez diye ın düşünüyorum.resmen psikoloji bozmak üzerine planlanmış 2 haftadan başka bir şey değil.ne kadar çalışırsanız çalışın asla yetmiyor.özellikle de bayram tatilini size vize çalışma süresi olarak verdilerse olay daha çıldırtıcı boyutlara ulaşabiliyor. işletmedne nefret ediyorum hatta daha da fena duygular besliyorum.diğer sınav vize mi final mi hiç bilemiyorum ama eğer onda da bir şeyler yapamazsam sonum yaz okulu o da olmazsa 1 dönem boşa uzar. düşünmesi bile sinir bozucu.hayatım boyunca asla işime yaramayacak hatta o derste okuduğum kelimeleri hayatım boyunca hiçbir yerde okumama gibi bir olasılığım olacak.sağlam kafayla söyleyemiyorum bile bazı kelimeleri bir de benden bu derste başarılı olamamı bekliyorlar.pardon ama malsınız sevgili hocalarım.
hocam yazdığı güya işletme kitabı olan kitapta her paragraf sonunda alıntı olduğuna dair işaretler görüyorum.sanırım tüm kitap boyunca toplasan 5 sayfa zor yazmıştır.kendisi bile bu konuda bir şeyler yazamazken benden test bile olmayan bir sınavda başarı bekliyor kelimelerle tarif edemediğim sevgili cancağızım hocacım!
eğer olurda yaz okuluna kalırsam bu demektir ki kıyametler kopacak.ne var bu kadar be noluyo diyebilirsiniz elbette.sanırım uzun yıllar sonra ilk kez sevgilimle bir yerlere gidip gezebileceğim hatta yeni yerler keşfedebileceğim bir yaz geçirebilme olasılığımı hatta hayalime çomak sokan ve yarın ki sınav yüzünden sinir sistemimi boza işletme hocam.bu gece kabuslar gör uyuyama.her saat başı uyan tam o havanın aydınlanmasına 10-15 dakika kala o tatlı uykundan uyan e mi ? :)

ps. yarınki vizeden sonra son 4 vizem kaldı bu hafta.yani her an böyle yazılar okuyabileceğiniz 4 gün daha :)

1 yorum:

Marla dedi ki...

Bir günde 3 vize atlatmış bir bünye var karşında:D ve 6tane daha var çok garip bir psikoloji içindeyim şuan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...