27 Kasım 2010 Cumartesi

Yok Böyle Dans


bilmeyenler için ; her cumartesi gecesi yine acunun yapımcılığını yaptığı bir dans yarışması bu.ayrıca yarışmanın ödülü 500 milyar (eski parayla yeni parayı çözebilmiş değilim) ile duyma engelli çocuklar için anaokulu yapılacak.
içinde dans olduğundan mıdır nedir bilemiyorum resmen seviyorum her hafta kaçırmadan izlemek istiyorum bu programı.ne zaman izlesem bu programı hemen başlıyorum ben dansçı olucam,hadi dans kursuna gidelim,hadi dans edelim gibi cümleler kurmaya başlıyorum.resmen izlerken yerimde kıpır kığır bende dans ediyorum kendimi kaptırıp.tabiki yarışmada 2 favorim var biri Azra Akın ki cidden performansları profesyonel dansçı kadar iyi diğeri ise Pascal Nouma.Nouma o kadar tatlı ki bu yarışmayla onu daha da sevdim.hareketleri ve azmi çok sevimli hale getirdi onu gözümde. diğer yarışmacılarda iyi fakat bu iki kişi cidden baya iyi bu yarışmada.
tabi bu ikisi ayrı bir yere Eda Taşpınar ayrı bir yere.sanırım bu yarışmayla birlikte aslında onun ne kadar sade,sevecen ve burnu havada olmayan biriymiş bunu anladım.bazen medya insanları katı ve olduğundan farklı gösterebiliyor.
neyse bazen giydikleri kıyafetler o kadar müthiş oluyor ki o stüdyoya sızıp kıyafetleri deneyesim geliyor birde ayakkabıları tabiki :)

şimdi söyleyeceğim cümle herkesin ilgisini çekebilecek bir cümle olacak. Bedük bu yarışmaya girdiğinden beri 4. dans performansı ve 8 kilo vermiş.dans vücudu tahmin edemeyeceğiniz şekilde sıkılaştırıyor ve hatta esnetiyor.

eğer bir cumartesi yapacak işiniz ya da programınız yoksa bu programı izlemenizi tavsiye ederim.

4 yorum:

fff dedi ki...

+1 tüm yazıya. Acun da olmasa yarışma iyice güzel olacak :)
Azra'nın bacak hareketleri gerçekten çok başarılıydı, pascal'ın partneri çok taş. Defne Joy da çok irrite edici bir kadın.

Bir de bu Güneri Civaoğlu kaç haftadır elenmiyor, kim oy gönderiyor bu adama merak ediyorum. Halbuki Güneri Civaoğlu'nu seven kitle Küçük Sırlar'ı Dans yarışmalarını vs. küçük görür, hep öyle zaplarken görüverir falan.

banu bilgi dedi ki...

onda kesin var bir şey ondan eleyemiyolar ya.yoksa millet bi tarafını yırtıyo kalmak için güneri Güneri bi hareketle hoop süper diyolar kalıyor. sanırım programın reklamını yaptığı için kalıyor

Profösör dedi ki...

Bu yarışma bence düzmece. Güneri Civaoğlu'nu harlatıyorlar. Yarışmanın büyüsüne gölge düşüyor resmen

banu bilgi dedi ki...

olabilir bilemiyorum aslında işin o kısmından çok danslarla ilgilenmek beni daha çok mutlu ediyor :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...