24 Aralık 2010 Cuma

bilgisayarsız haftanın özeti


bilgisayarımı öyle özledim ki! daha tamirden gelmedi ve n zaman geleceği de belli değil.mutsuzum kendimi tv izlemeye verdim. ulusal kanallarımzıda izlenecek bir şey bulamadığımdan tüm gün cnbce,e2,nat. geo, net.geo. wild izliyorum. her an bir belgesel çekebilecek durumdayım o derece.
salı günleri köpeklere fısıldayan adam'ı izliyorum.sanırım tüm hafta en çok severek izlediğim program oydu.

İzmir'de marka dünyasının olması bir kez daha yüzümü güldürdü.sanırım yılbaşında giyeceğim elbiseyi aldım.zara'nın elbisesi amaben 13 tl ye aldım. 3 adet bluzu de 5 tl ye. seni seviyorum marka dünyası.

kıyafet seçme gibi bir problemim olduğundan genelde kıyafetlerimi 1 gün önceden hazırlarım.
yılbaşı için kaygılanmaya başlamıştım bile.aslında aldığım elbiseyi giysem mi bilemiyorum ama sanırım en azından bir b planım olduğu için içim rahat. :)

yolda geçerken siyah beyaz bir panço gördüm birde leopar desenli tayt sanırım onları gidip alıcam.

2011 için ilk planlarım arasında bir müzekartçıakrtıp müze müze gezmek,siyah ceket almak,belki ayakkabı ve artık spora gitmek.

yeni yılda sevdiğim 10 insanla dışarda olucam.sanırım bu sefer yılbaşım güzel geçicek.geçen yılbaşım berbat ötesiydi ve 2010 da öyleydi. yeni yılımın güzel geçmesi için her türlüönlemi alıcam.ne olursa olsun güzel ve eğlenceli bir yılbaşı geçirmeye özen göstericem.hatta gerekirse kırmızı iç çamaşırı bile giyerim içime :p

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...