10 Aralık 2010 Cuma

bir garip rüya


öyle garip bir rüya gördüm ki sabahın 4.30 uğunda uyandım bir saat kadar uyuyamadım. garip olmasının nedeni rüyama dair birkaç cümle hatırlıyor olmam.
hatırladıklarımdan biri ananemin bana sürekli rob memory demesi. sanırım en garibi bu ne alaka rob memory çözebilmiş değilim.

diğeri ise ananemin bana bir şişede su gibi bir sıvıyı uzatması ve bana şöyle demesi : "dudaklarını bunla yıka ki dudaklarındaki hatıralarda silinsin."

çok ilginç geldi bu cümle bana hala aklımdan çıkaramıyorum.uyandığımda beynimde sadece bir cümle yankılanıyordu.o da dudaklarındaki hatıraları silebilir misin?

çok garipsiyorum ama sözün mükemmelliğine kapılıp unutuyorum bir anda hepsini.


bende size soruyorum beyninizden sildiğiniz hatıraları dudaklarınızdan da silebilir misin?

4 yorum:

hemera-nyks dedi ki...

ilginç bir rüya ve ilginç diyaloglar :D bu bir işaret olabilir mi acaba :D şaka bi yana.. söz gerçekten mükemmel.
-
hemera

Profösör dedi ki...

Mehmet Akif Bebeğin ziyaretçisi yine geldi. 
Fakat pencere camı kapalı olduğu için, camda nöbet bekledi. Bebek ile kedi arasındaki garip iletişim onların arasında derin bir arkadaşlığı simgeliyordu. 
(Resmi tıklayarak gerçek boyutunda görebilirsiniz.)



http://mefkuremiz.blogspot.com/

Gerçek öyküyü okumak için bir önceki kayıttaki "Bir anne, bir bebek, bir de kedicik" adlı yazıyı da okumalısınız.

banu bilgi dedi ki...

hemera : sanırım olabilir ürkütücü bir garipliği vardı rüyamın :)

Profösör: merak ettim öyküyü okuyacağım :)

Profösör dedi ki...

Teşekkür ederim. Bir ara diyabetik tatlı tariflerin olursa sevinirim. Çünkü bu fakir günde dört kez insülin kullanıyor da..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...