6 Aralık 2010 Pazartesi

Cassette Butik



Cassette butik
birçoğumuzun bildiği ve satılanları ilgiyle takip ettiğimiz bir butik.sanırım her yeni bir post paylaştıklarında eriyip bitiyorum.ayakkabılar,kıyafetler ,takılar çantalar hepsi ayrı bir güzel. yukarıdaki fotoğraftakilerin çoğu benim favorim olan ayakkabılardan.sanırım çok zengin olsam ordaki ayakkabıların %60'ını falan alırdım umarsızca.yaratıcılıklarına hayran kaldığım tasarımcılar var hep.
sizde benim gibi farklı şeylere ilgi duyuyoarsanız bir bakın derim.

bu resmi sitesi bu da facebook grubu

bakmadan geçmeyinn :)

3 yorum:

Hasan Şeker dedi ki...

Ayakkabılar hoş ama biz bisikleti ellerimizle kullanmadan sürerdik.

Bu arada hani benim teşekkürüm ?

banu bilgi dedi ki...

eheheh hemende dalga geçilmiş ben uyurken bakıyorum. fotoğraf için Hasan Şeker'e teşekkürler :P :D

Eylül Köksümer dedi ki...

muhteşemler ya, oyuncak bebek ayakkabısı resmen.. ben bu tip modelleri giymeyi hiç düşünmüyorum bile ama casette'in albümlerine bakmaktan inanılmaz keyif alıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...