13 Aralık 2010 Pazartesi

Dikkat !

bir insan bozmasının tekmesiyle bir kedini belki de köpeğin bile akciğerlerinin su toplama olasılığı öyle çokmuş ki.üstelik bu su toplama yüzünden suçsuz yere tekmelenen hayvanlar nefes alamaz duruma gelip malesef ki ölüyorlar. ben bu olasılığı bugün öğrendim. bu yüzden rica ediyorum eğer çevrenizde biri durduk yere bir hayvana tekme atıyorsa sessizkalmayın.bağırın,çağırın engelleyin.
diyosunda sen yapıyor musun diyebilirsiniz elbette.şu ana kadar hiç denk gelmedim başka türlü denk geldim onlarda da avazım çıktığı kadar bağırıp kıyametler kopardım.

bir insanı bu kadar önemsemezsin hayvanda panter leyla kesildin diyenler için birkaç diyeceğim var. insanlar en azından kendini koruyabilirya da bir şekilde etraftaki insanlar tarafından kurtarılabilir ama savunmasız bir hayvanona yapılan şiddetten çoğu zaman kendini koruyamaz.bunu aklınızın bir köşesinde hep tutun.

son olarak insan ya da hayvan farketmiyor.ikiside yaşayan canlılar ikisinin de yaşama hakkı var.bir insana verilen önemin en azından yarısı hayvanlarada verilmeli.

1 yorum:

Profösör dedi ki...

Bünüt varlıklar aslında bizim varlık sebebimizdir. Bitkilerden hayvanlara, çevremizden sosyal ilişkilere karşı barışçıl ve sevecen olmalıyız. uyarınız için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...