25 Aralık 2010 Cumartesi

Hareket alanı Ne alanı


aslında bu yazıyı The New Adventures of Old Christine izlerken konudan etkilenip yazmaya karar verdim.

izlediğim bölümde Christine'in sevgilisi onu sıkmamak hatta hareket alanı bırakmak adına mesaj atan eski erkek arkadaşı ile buluşmasına zorluyor.aslında sevgilisi ona aşık ama o zaman neden böyle yapıyor diye merak ediyor insan.nedeni şu saçma söz "bırak geri gelirse senindir gelmezse hiç senin olmamamıştır" bıdıbıdısı.
içi içini yiyen sevgili Christine'in evine gidiyor ve kardeşinden çıktığını ve eski sevgili hakkında birkaç can alıcı gerçeği öğrenince gittikleri partiye gidiyorlar.
Christine ve Mr Harris aralarında birşeyolamayacağına karar verdikleri sırada sevgilisi geliyor ona aşık olduğunu falan söylüyor.

asıl soru sevgiliye hareket alanı bırakmalı evet ama bu durumdaki gibi fazlasına bu kadar gerek var mı? ya da hareket alanını ne kadar genişletip özgürleştirmeli?

açıkçası bende pek emin değilim amaemin olduğum bir şey ben asla hareket alanı olsun diye sevgilimin eski sevgilisiyle bir buluşma gerçekleştirmesine izin vermezdim aslında veremezdim.gerek duygularım gerek beynimin buna katlanamayacağı apaçık ortada.
aslında her sevgili için durum böyle olmalı kadın ya da erkek asla farketmez. karşınızdaki kişiye hareket alanı bırakmalı ama böyle birşeyiasla yapmamalısınız.

yukarıdaki söze ise inanmıyorum çünkü saçmageliyor.eğer ortada dönerse benimdir ihtimali varsa bir de ya dönmezse ihtimali var.o yüzden bu söz ve test gereksiz,tehlikeli ve saçma.bir anda beklenmedik bir şeyle boşuna birilişki yıkılabilir hale gelecektir diye düşünüyorum.

her 2 taraf içinde hareket alanı,nefes almak elbette önemlidir ama bu alanları genişletip uzun süre kendi hareket alanınızda yaşadığınızda bazı zamanlar bir araya gelindiğinde sıkılma,hissizleşme ya dakendi alanınızı tercih etme gibi durumlar ortaya çıkabilir.sanırım bu alanı ve dengeyi ayarlamak kişinin ve ilişkinin elinde.

siz siz olun bu gibi ya da buna benzer testler yapmadan önce birkez daha düşünün derim.

2 yorum:

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Dizideki örnek çok uç noktada olsa da, bende ilişkilerde hareket alanı kalmasından yanayım.. İki tarafta birbirini boğmadan ilişki yürütmelidir. Ancak o zaman sağlıklı bir ilişki olur.

Eylül Köksümer dedi ki...

sadece görüşlerine tamamen katıldığımı söyleyebilirim. neler yaşadığımı ve neler hissettiğimi zaten biliyorsun. hareket alanı, kişinin nereye hareket ettiğiyle ilgili, sınırlı bir alan. en azından ben, kalp kıracak bölgeleri hareket alanıma katmıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...