8 Aralık 2010 Çarşamba

Hastalık kapıyı çalınca


-şu an fotoğraftaki kadına öyle özeniyorum ki.hastayım ve kedimi özledim. genelde böyle zamanlarda yanıma kıvrılırdı.bende onu sevince mırlamaya başlardı.şimdi yine hastayım ama o yok.bir kedi ya da köpeğin benimle uyumasını istiyorum şuan.

-boğaz spreyleri neden bu kadar iğrenç olmak zorunda anlayamıyorum.sıktığım anda hastalığımın varlığını bir kez daha hissettim.şuan yanım 1 sürahi su,adaçaylı bir pastil,ilacım,spreyim ve laptobum var. böyle durumda en iyisi film izlemek sanırım.

-püreye ihtiyacım var.annem her hasta olduğumda bana püre yapardı.şimdi hasta hasta hazır püreyi yapmaya bile üşeniyorum.öğlen geç acıkıyim diye sabah baya yüklü bir kahvaltı yaptım.karnım daha acıkmadı mutluyum.

-üst kattaki çocuk sinirlerimi fena bozuyor.tam bir boş gezenin boş kalfası.bütün gün abuk subuk şarkılar dinleyip bağıra bağıra söylüyor.hastayım,sinirliyimve huysuzum.her an üst kata çıkıp çemkirebilirim.

-ayrıca pastil çok yakıyor ve tadı biraz garip.uyuz eczacı onun yüzünden adaçaylı aldım.beynimi didikledi adaçaylı hemen iyileştirir diye.

-faranjit kötü şeymiş.canım tarçınlı kek,püre,çorba,mercimek köftesi istiyor sırayla.

-hasta olmak kötü şey.

-siz gece 12 de buz gibi havada 1.5 saat yol yürümeyin sakın.yürürseniz sonuç faranjitmiş test ettim onaylıyorum.

-umarım siz hasta olmazsınız.

ps.üst kat komşularımdan nefret ediyorum.umarım ev alıp giderler ya da biz alıp gideriz.

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

çok geçmiş olsun sevgili peluşkam, ama gördüğüm kadarıyla tam teşekküllü biçimde faranjite savaş açmışsın, arkandayım!!

ya ben de geçenlerde bir 10 gün kadar hasta oldum, geçmek bilmedi illet. ama ne yalan söyleyeyim ilk günler, çocukluğumdaki gibi hastalık keyfi yaptım ve utanmadan mutlu oldum bir de :)

banu bilgi dedi ki...

bazen iyi oluyo aslında hasta olmak ama evde kendin pişir kendin ye durumu varsa zoraki olarak iyileşmek gerekiyor :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...