22 Aralık 2010 Çarşamba

Karla Spetic



Dusler'in blogunda gördüğüm bu tasarımcının tasarımları benimde çok hoşuma gitti. birazdan daha fazla pahalılar :) ama bakması çok güzel.belki bir yerlerde uygun fiyatlara bu tarz şeyler bulabilmek mümkün olabilir kimbilir :)
şimdi beğendiklerimden birkaçını paylaşıcam sizinle.
yukarıdaki fotoğraftaki her şey ilk favorim. :)



elbiselerin yuvarlak detayları çok hoşuma gitti ama özellikle kollarını sevdim.bu tarz kolları hep sevmişimdir.



aslında bu takımın daha çok ceketi hoşuma gitti. bu ara ceketlere pek bir merak sardım.önden bağlı olması çok hoşuma gitti hem içinize giydiğinizi tamamen kaybetmemesi hoşuma gitti.



bu elbise sanırım favorilerimin favorilerinden biri :) göğüsten sonra bollaşan etekleri seviyorum.özellikle de onları giyip kendi etrafımda dönmeyi.sanki lunaparklardaki balerinmişim gibi özgür bir his veriyor bana.




bu iki tasarımında fotoğraf gibi olması çok hoşuma gitti.etek aslında kadınlığa yüzlerce anlam yükler gibi sonsuz yolculukları hatırlatıyor.bu son 2 tasarıma sahip olmayı isterdim normalden çok çok farklılar. ilginç olabilirdi.
eğer merak ediyorsanız dahası burada.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...