3 Aralık 2010 Cuma

Perşembe Tarifleri 5


Çikolatalı Toplar



Malzemeler


-2 paket petibör bisküvi veya burçak

-2 bardak süt

-2 bardak kakao

-2 bardak şeker

-2 paket bitter çikolata


Yapılışı


Bisküvileri ufak ufak bir kapta kırın. süt,kakao,şekeri ocakta erittikten sonra bisküvilerin üstüne dökün.kulak memesi (hafif yumuşak) kıvama gelince ceviz büyüklüğünde toplar halinde şekillendirin. 1 saat buzdolabında bekletin.
bitter çikolataları kırıp benmari usülü eritip üstüne dökün.
çikolatalı topları buzdolabına koyduğunuzda bitter çikolataları eritme işine başlasanız tam denk gelir diye düşünüyorum.

Benmari usülü
:bir kaba su koyun.içi su dolu olan kabın üstüne suya değmeyecek şekilde bir kap oturtun.üst kaba malzemenizi koyarak eritin.

3 yorum:

Profösör dedi ki...

Çikolataları yiyemessek bile sizin tariflerinizi okumak bize keyifli lezzetler sunuyor. (Şekerim 300 insülin kullanıyorum. Ama yazılarınla idare de edebiliyorum)

banu bilgi dedi ki...

teşekkür ederim n mutlu bana :)

Profösör dedi ki...

Bu tarifi kızım da, eşim de bir kağıda yazdılar bakalım tutturabilecekler mi acaba? Tekrar teşekkürler. Bugün de bir selam bırakayım istedim kapınıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...